We wszystkich wersjach wyposażeniowych (poza wersją S) dostępne będą również aktywne przednie zagłówki.Do napędu nowej Hondy CR-V będą służyć silniki: benzynowy o pojemności 2.0 litrów oraz 140 konny diesel 2.2 i-CTDi.Benzynowa jednostka napędowa 2.0 pochodzi z tej samej rodziny, co silnik 1.8 SOHC i-VTEC z modeli Civic. Silnik 2.0 wyposażono w system Honda i-VTEC połączony z technologiami redukującymi tarcie.Wprowadzenie w 2005 roku do Hondy CR-V zawansowanego silnika wysokoprężnego 2.2 i-CTDi pozwoliło na zyskanie większej przewagi nad konkurencją szczególnie pod względem elastyczności na czwartym i piątym biegu. Tak doskonałe osiągi Honda zawdzięcza 140 KM uzyskiwanym przy 4000 obr./min. oraz 340 Nm generowanym już przy 2000 obr./min. W trzeciej generacji modelu CR-V silnik przeszedł kolejne modyfikacje, dzięki czemu zmniejszono zużycie paliwa. W rezultacie, spalanie w cyklu mieszanym spadło z 6.7 do zaledwie 6.5 l/100 km, a emisja CO2 ze 177 do 173 g/km. Czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h również uległ poprawie z 10.6 do 10.3 sekundyCeny nowej Hondy CR-V zaczynają się od 106 400 zł w przypadku wersji napędzanej silnikiem benzynowym oraz 120 900 zł za auto z turbodieslem.
Nowy CR-V już za miesiąc w salonach
Trzecia generacja modelu CR-V odznacza się właściwościami jezdnymi oferowanymi przez samochody osobowe segmentu D, wyższym standardem wyposażeniowym oraz najnowocześniejszymi technologiami z zakresu bezpieczeństwa.Nowy w zakresie bezpieczeństwa biernego i standardowo wyposaża się w dwustopniowe przednie poduszki powietrzne, boczne poduszki dla pasażerów siedzących na przednich fotelach, pełnowymiarowe poduszki kurtynowe oraz system przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa z przodu otraz z tyłu.