Przygotowując się do premiery Volta, Chevrolet postanowił uświetnić targi Auto China 2010, prezentując na nich koncepcyjnego Volta MPV5 z napędem elektrycznym. Ten pięciomiejscowy, wielofunkcyjny koncepcyjny crossover ukazuje potencjał układu napędowego Voltec wykorzystanego pierwotnie w modelu Volt.

Stylistyka modelu Volt MPV5 czerpie z rozwiązań wykorzystanych Volcie. Przednia maska jest jedną z najbardziej aerodynamicznych w pojazdach typu crossover, efekt ten uzyskano dzięki zamkniętemu grillowi i dolnej osłonie aerodynamicznej, która została zoptymalizowana pod względem aerodynamiki. Pełna osłona dolna, okładziny wahaczy, zaokrąglone światła tylne i specjalnie zaprojektowane osłony tylne pozwalają modelowi Volt MPV5 na łatwe pokonywanie oporów powietrza.

Pekin 2010: Chevrolet Volt MPV5 – rodzinnie i oszczędnie Foto: Auto Świat
Pekin 2010: Chevrolet Volt MPV5 – rodzinnie i oszczędnie

Wymiary modelu Volt MPV5 to - 4585 mm długości, 1871 mm szerokości i 1612 mm.

Pekin 2010: Chevrolet Volt MPV5 – rodzinnie i oszczędnie Foto: Auto Świat
Pekin 2010: Chevrolet Volt MPV5 – rodzinnie i oszczędnie

Wewnątrz koncepcyjnego Volta MPV5 wykorzystano natomiast centralną konsolę i tablicę wskaźników modelu Volt oraz charakterystyczne dwukolorowe fotele.

Pekin 2010: Chevrolet Volt MPV5 – rodzinnie i oszczędnie Foto: Auto Świat
Pekin 2010: Chevrolet Volt MPV5 – rodzinnie i oszczędnie

Jeśli chodzi o przestrzeń ładunkową, koncepcyjny Volt MPV5 nie odbiega od obecnych na rynku pojazdów typu crossover. Dzięki zastosowaniu składanego drugiego rzędu foteli, uzyskano maksymalną przestrzeń ładunkową o objętości 1 764,1 litrów.