Nowy Peugeot 3008 może pochwalić się zmienionym frontem z nowym grillem, przednimi reflektorami i chromowaną dekoracją. Wymienione zostały również tylne lampy, a także aluminiowe felgi, które będą dostępne w rozmiarze od 16 do 18 cali. Wnętrze przeszło tylko niewielkie modyfikacje obejmujące nowe metalowe dekoracje oraz wzory tapicerki.
Pod maską znajdziemy silniki wysokoprężne o pojemności 1,6 oraz 2 litrów, które produkują od 115 do 163 KM mocy. Z kolei w opcji jednostek benzynowych będą THP produkująca 155 i 163 KM oraz VTi o mocy 120 KM.
Faceliftingowi poddana została także wersja hybrydowa. Jest ona napędzana 2-litrowym silnikiem HDi FAP połączony z elektrycznym motorem o łącznej mocy 200 KM. Spalanie 3008 HYbrid4 wynosi 3,4 l/100 km.
Model będzie dostępny w cenie 69 900 zł za wersję z silnikiem 1,6 VTi o mocy 120 KM. Za model z jednostką 1,6 HDi o mocy 115 KM zapłacimy od 79 500 zł.
5008, czyli francuski minivan podobnie jak pozostałe nowości, także został dopasowany do innych modeli producenta. W tym celu zainstalowano nowy grill, chromowane dekoracje po bokach samochodu, a klienci mogą wybrać spośród szerokiego zakresu felg w rozmiarze od 16 do 18 cali. W tylnej części wymieniono tylko lampy. Zmiany wprawdzie niewielkie, ale być może zdołają przyciągnąć grupę nowych klientów.
Zmiany w środku 5008 to przede wszystkim nowe materiały wykończeniowe oraz nowe wyposażenie. Na desce rozdzielczej dodano nowy kolorowy wyświetlacz, a opcjonalnie dostępne będą dwa 7-calowe ekrany ze słuchawkami Bluetooth dla pasażerów z tylnych foteli.
Jeśli chodzi o napęd, to w gamie znajdują się cztery jednostki benzynowe o pojemności 1,6-litra i mocy od 120 do 163 KM oraz cztery diesle o mocy od 115 do 163 KM. Najoszczędniejszy w ofercie będzie silnik e-HDi, którego spalanie wynosi 4,2 l/100 km.
Za odświeżony model 5008 trzeba zapłacić od 70 900 zł. W tej cenie dostaniemy model z silnikiem 1,6 VTi produkującym 120 KM mocy. Cena modelu z silnikiem 1,6 HDi 115 KM rozpoczyna się od 80 500 zł.