"Premiera gry zbiega się w czasie z 25-leciem naszego flagowego samochodu ciężarowego. W ramach obchodów tej rocznicy oferujemy emocjonującą rozrywkę wszystkim entuzjastom samochodów ciężarowych" - mówi Niclas Hermansson, strateg marketingu cyfrowego w Volvo Trucks.

W grze chodzi o szybkie usuwanie przeszkód pojawiających się przed samochodem ciężarowym, za pomocą różnych ruchów palcem: stukania, przeciągania w linii prostej lub przeciągania po okręgu. Jeżeli masz dobry refleks i wykonasz właściwe gesty, zgromadzisz wystarczającą liczbę punktów i przejdziesz do wyższego poziomu. Gracz ma do dyspozycji osiem torów sprawnościowych o coraz wyższympoziomie trudności. Jednocześnie poznaje fakty dotyczące flagowegomodelu Volvo Trucks - FH16 750 - który niedawno został wprowadzony narynek.

To już drugi taki przypadek, gdy Volvo Trucks wykorzystuje grę komputerową w swoich działaniach marketingowych. W 2009 r., w związku z rynkową premierą Volvo FH16 700, uruchomiono stronę strongesttruck.com. Strona odniosła ogromny sukces i nadal przyciąga internautów. Dotychczas w grę Strongesstruck zagrano 15 milionów razy.

Grę można pobrać bezpłatnie z witryn App Store, Android Market lub bezpośrednio ze strony Volvo Trucks - http://loadingramp.volvotrucks.com/