więcej niż w tym samym okresie przed rokiem. W lutym tylko na dwóch spośród pięciu czołowych rynków europejskich odnotowano poprawę wyników w porównaniuz 2005 r. (Włochy 6 proc. i Francja o 0,6 proc.). Pozostała trójka miała spadek sprzedaży - Niemcy o 1,9 proc., Wielka Brytania o 1,4 proc., Hiszpania o 2,3 proc. W tym roku kupuje się więcej aut we Włoszech niż w Niemczech. Po dwóch miesiącach największy spadek sprzedaży nowych aut (o 12 proc.) miał miejsce w Polsce.Od początku roku na pozycji lidera w sprzedaży nowych samochodów znajduje się Volkswagen. Udział w rynku tego koncernu wzrósł z 8,8 do 10,3 proc. (klienci kupili blisko 242 tys. aut VW). Na kolejnych pozycjach znajdują się Renault (205,2 tys.) i Opel (192,3 tys. pojazdów).Więcej: http://www.samar.pl