Zawieszenie i układ kierowniczy pochodzą od Forda, a skrzynia biegów od Chevroleta. Na tym jednak mozaikowość konstrukcji Rally Fightera się nie kończy. Tylne światła wzięto z Hondy Civic Coupe, a klamki od Mazdy MX-5. Całość opakowano w nadwozie, którego projekt został wyłoniony w konkursie internetowym. Owo nadwozie wykonane jest z włókna węglowego, które nie jest malowane lakierem (jest za ciężki, za drogi i w ogóle ble). Zamiast tego jest okleina w dowolnym kolorze i wzorze. Genialne!
Rally Fighter to terenówka zdolna pokonywać najcięższe tereny, ale ma napęd tylko na tylne koła. Producent tłumaczy, że waga jest na tyle niewielka (1700 kg), prześwit tak duży, a silnik tak mocny (z Corvette, 6,2 l V8 430 KM), że napęd na tylne koła wystarczy, by pokonać każdą przeszkodę w mgnieniu oka. Auto trafiło już do 22 amerykańskich klientów i jednego w Kazachstanie (Borata?). Na razie klienci to sami mężczyźni, ale firma liczy, że w tym roku pojawi się w salonie pierwsza kobieta. Auto możemy kupić złożone, ale możemy też sami je zbudować – potrzeba na to dwóch weekendów i jednej osoby do pomocy.