• Marki, których koszty serwisu właściciele uznają za najniższe i za najwyższe
  • Modele, w przypadku których właściciele uznają koszty serwisu za najniższe i za najwyższe
  • Marki uznawane przez właścicieli za najmniej i za najbardziej awaryjne w przedziałach wiekowych samochodów
  • Modele uznawane przez właścicieli za najmniej i za najbardziej awaryjne w przedziałach wiekowych samochodów
  • Jak polscy kierowcy oceniają swoje samochody pod względem: pracy zawieszenia i silnika, dynamiki prowadzenia, przestronności, skuteczności hamulców, wyglądu i komfortu?

Narodowy Auto Test to największe w Polsce badanie opinii kierowców o samochodach, ich użytkowaniu na co dzień i serwisowaniu. Adresowane było do użytkowników samochodów zarówno nowych, jak i używanych przez wiele lat. Całą tę wiedzę zebraliśmy dla Was i o ile na pozostałych stronach naszego raportu z NAT poznaliście ciekawostki z rynku motoryzacyjnego, o tyle poniżej znajdziecie dane, z których możecie skorzystać przy wyborze kolejnego samochodu.

Jednocześnie mamy do Was prośbę o rozwagę: jeżeli Wasze auto się nie psuje, a w rankingu ląduje na dalekich pozycjach, to nie znaczy, że ranking jest zły. I odwrotnie – jeśli któryś model jest w rankingu wysoko, a Wam się notorycznie psuje, to nie znaczy, że psuje się też wszystkim innym właścicielom. Bardzo rzadkie przypadki, nawet dotkliwe dla właścicieli, giną w tak dużych badaniach: to są prawa statystyki, w której znajdziecie wartości średnie dla całej puli odpowiedzi. Dostaliśmy 70 tysięcy ankiet od polskich kierowców. Szanujemy ich zdanie, pokazujemy opinie bez cenzury. Jedyne, na co możemy sobie pozwolić, to komentarz. Częstujcie się!