Polacy w 2015 r. kupili 408 samochodów marki Mercedes-AMG. Dla porównania w 2013 importer sprzedał tylko 140 egazmplarzy.

Największą popularnością wśród polskich klientów cieszyły się kompaktowe modele Mercedes-AMG – CLA 45 AMG (98 egz.) i A 45 AMG (93 egz.), a także sportowe wydania Klasy S (57 egz.) oraz Klasy G (również 57 egz.).

Wprowadzony do sprzedaży wiosną 2014 r. Mercedes GLA 45 AMG znalazł 24 nabywców, a zaprezentowane jesienią warianty AMG Klasy S Coupe – 21. Ponadto, w 2014 roku zarejestrowano w Polsce m.in. 21 egz. SUV-a GL 63 AMG, 13 egzemplarzy E 63 AMG (10 limuzyn i 3 kombi) oraz 9 egz. supersportowego modelu SLS AMG (5 w wersji Roadster plus 4 egzemplarze odmiany Coupe).

W najbliższych miesiącach sportowa marka z Affalterbach będzie kontynuować rynkową ofensywę – do sprzedaży trafią m.in. modele Mercedes-AMG z nowej linii AMG Sport. Wypełnią one lukę między Mercedesami z pakietami AMG oraz najmocniejszymi samochodami AMG.