W roku podatkowym 2014-2015, zakończonym 31 marca, zysk operacyjny japońskiego producenta wzrósł do 1,46 mld euro – o 11% więcej niż poprzedni rekord ustanowiony w roku podatkowym 2013-2014. Jednocześnie przychody globalne wzrosły o 13% do poziomu 21,8 mld euro w ujęciu rok do roku, zaś dochód netto wyniósł 1,14 mld euro i wzrósł aż o 17%.

Światowa sprzedaż samochodów Mazdy zwiększyła się o 5% (1 397 000 sztuk). Przełomowe modele SKYACTIV stanowiły niemal trzy czwarte (74%) tego wyniku, głównie dzięki sukcesowi Mazdy CX-5, Mazdy3 oraz Mazdy2 nowej generacji. Rynek europejski zanotował najwyższy, 14-procentowy, wzrost sprzedaży do poziomu 180 000 sztuk, z rynkiem niemieckim i brytyjskim na czele rankingu. Wskaźniki wzrosły również o 9% w Ameryce Północnej, gdzie Stany Zjednoczone odnotowały najwyższy wynik od 20 lat. Również Chiny zanotowały 9-procentowy wzrost sprzedaży.

Firma spodziewa się sprzedać w tym roku 1,49 mln samochodów, co stanowić będzie kolejny 7-procentowy wzrost, biorąc pod uwagę wprowadzenie na rynek nowych modeli CX-3 oraz MX-5, pierwszy pełny roku sprzedaży nowej Mazdy2, a także przełomową technologię, uderzającą stylizację KODO oraz przyjemność z jazdy, którą zapewniają wszystkie modele nowej generacji marki. Szacuje się, że udział modeli SKYACTIV w całkowitej sprzedaży osiągnie do marca 2016 roku poziom 85%.

Sukces marki zapewniają trwające wciąż reformy strukturalne, dzięki którym zmniejszono koszty oraz wzmocniono pozycję biznesową Mazdy, a także zróżnicowanie geograficzne bazy produkcyjnej.