Renault Kadjar plasuje się w segmencie C, pomiędzy Capturem i Koleos i proponuje płynną linię oraz atletyczny design.

Kadjar zapewnia użytkownikom stały dostęp do mobilnych technologii dzięki systemowi multimedialnemu R-Link 2 oraz bezstresową jazdę dzięki licznym systemom wspomagania prowadzenia.

Renault Kadjar jest dostępne w wersji z napędem na dwa i na cztery koła. Dzięki swoim kompaktowym wymiarom (4,45 m długości i 1,84 m szerokości) jest zwrotne, co przydaje się podczas jazdy po mieście.

Pierwszy poziom wyposażenia LIFE obejmie m.in. systemy ABS, AFU, ESC, HSA, 6 poduszek powietrznych, klimatyzację manualną, regulator-ogranicznik prędkości, automatyczny hamulec postojowy, zespół wskaźników z kolorowym, 7-calowym ekranem TFT oraz radioodtwarzacz z Bluetooth.

Jeśli chodzi o wygląd nadwozia, wersja LIFE będzie wyposażona w stalowe obręcze kół 16-calowe oraz chromowane obramowanie szyb bocznych. Wersja ta będzie dostępna od września br. i na razie nie znamy jej ceny.

Drugi poziom o nazwie ZEN jest dostępny w cenie rozpoczynającej się od 79 900 zł i obejmuje dodatkowe elementy wyposażenia, m.in. kartę Renault Hands Free, fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego, kierownicę pokrytą skórą, światła przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów. Pod względem designu poziom ten wyróżniają 17-calowe, aluminiowe obręcze kół oraz boczne listwy ochronne drzwi z chromowaną wstawką.

Poziom wyposażenia INTENS dostępny w cenie 88 900 zł obejmuje system multimedialny R-Link 2 z nawigacją, radioodtwarzaczem, mapą Europy w wersji rozszerzonej, Bluetooth, USB/jack, dwustrefową klimatyzację automatyczną, czujnik deszczu, lusterka boczne z możliwością elektrycznego złożenia, tapicerkę materiałową łączoną z elementami skóry ekologicznej, tylną kanapę w układzie 1/3-2/3, z systemem "Easy Break" i podłokietnikiem, system wspomagania parkowania przodem i tyłem oraz przydatne w codziennym użytkowaniu systemy wspomagania prowadzenia: system kontroli pasa ruchu (LDW), funkcję rozpoznawania znaków drogowych, funkcję automatycznej zmiany świateł drogowych na mijania (AHL). Samochód w tej wersji jest wyposażony w przyciemniane tylne szyby, osłony przedniej i tylnej części podwozia w kolorze grafitowym oraz relingi dachowe.

Najwyższym i najbardziej ekskluzywnym poziomem wyposażenia modelu Kadjar jest BOSE. Wersja ta obejmuje system nagłośnienia opracowany przez firmę Bose, 19-calowe aluminiowe obręcze kół, światła przednie Full LED "Pure Vision" oraz elementy ozdobne dedykowane wyłącznie tej wersji: specjalną tapicerkę materiałową łączoną z elementami skóry ekologicznej, kierownicę obszytą skórą Nappa, nakładki na progi drzwi przednich z oznakowaniem Bose oraz obudowy lusterek bocznych w kolorze lśniącej czerni. Model kosztuje 119 900 zł.

Seria limitowana PREMIERE EDITION została stworzona na bazie wersji INTENS. Dodatkowo wyposażona jest w pakiet Easy Parking Premium zawierający: system wspomagania parkowania "Easy Park Assist" i system kontroli martwego pola, Pakiet Widoczność obejmujący: dach szklany stały i lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne oraz koło zapasowe dojazdowe. Cena specjalna tej serii limitowanej wynosi 89 900 zł. Dostępnych jest wyłącznie 100 egzemplarzy.

W momencie debiutu rynkowego oferta Renault Kadjar obejmować będzie 3 silniki z gamy Energy. Silnik Energy dCi 110, zgodnie z danymi producenta, wykazuje się zużyciem paliwa na poziomie 3,8 l/100 km i emisją CO2 wynoszącą 99 g/km, zarówno w wersji z manualną skrzynią biegów, jak i skrzynią automatyczną z podwójnym sprzęgłem (EDC).

Oferta obejmuje ponadto silnik wysokoprężny Energy dCi 130 oraz silnik benzynowy Energy TCe 130.