Współpraca reklamowaTestujemy na paliwach
Auto Świat > Wiadomości > Aktualności > Znamy już ceny Renault Symbioza. Najtańsza wersja będzie dostępna na zamówienie

Znamy już ceny Renault Symbioza. Najtańsza wersja będzie dostępna na zamówienie

Na początku maja br. Renault oficjalnie zaprezentowało całkowicie nowy model — Symbioz. Dwa miesiące musieliśmy jednak czekać, żeby dowiedzieć się, ile trzeba będzie zapłacić za francuską nowość. Już wiemy, że kompaktowy SUV może stać się poważnym konkurentem dla hybrydowych Toyot.

Renault SymbiozŹródło: Renault

Do 2025 r. będą musieli czekać klienci, którzy zechcą kupić Renault Symbioz z napędem innym niż pełna hybryda. Wtedy do sprzedaży mają wejść dwie wersje z napędem mild hybrid. Zanim to jednak nastąpi, już dziś można zamawiać Symbioza z napędem w pełni hybrydowym, przez wielu użytkowników uważanym za najbardziej wszechstronne układ.

Dalsza część tekstu pod materiałem wideo

Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo

Renault Symbioz — kompaktowy SUV z dużym bagażnikiem

Symbioz plasuje się pomiędzy Capturem a Australem i jest najnowszym przedstawicielem Renault w klasie kompaktowych SUV-ów. Auto ma nadwozie o długości 4,41 m i dzięki napędowi E-Tech uzupełnia ofertę pełnych hybryd Renault (Austral i Arkana) oraz modeli w pełni elektrycznych (Megane i Scenic).

Do kluczowych zalet Symbioza w ocenie Renault należy modularność wnętrza i efektywność energetyczna, dzięki czemu model ten ma szansę stać się pierwszym wyborem w przypadku rodzin. Pojemność bagażnika najnowszego Renault sięga 624 l i dzięki przesuwanej tylnej kanapie (zakres regulacji wynosi 16 cm) przestrzeń bagażową można swobodnie regulować. Dla wielu klientów ważnym atutem jest całkowicie płaska podłoga, która powstaje po złożeniu kanapy.

Na początek pełna hybryda i trzy wersje wyposażenia

W pierwszej kolejności do sprzedaży trafia jedynie Symbioz z hybrydowym napędem o mocy 145 KM, który według zapewnień producenta ma oszczędnie obchodzić się z paliwem (4,7 l/100 km). Wybierać będzie można natomiast pomiędzy wersjami wyposażenia. Tych będą cztery, ale otwierająca gamę wersja evolution będzie dostępna na zamówienie w późniejszym terminie.

Już teraz można natomiast zdecydować się na wersję techno, esprit Alpine lub topową iconic. Ta pierwsza została wyceniona na 135 900 zł. Na esprit Alpine trzeba wydać niecałe 10 tys. zł więcej (144 900 zł). Chcąc cieszyć się najbogatszym seryjnym wyposażeniem, obecnym w wersji iconic, należy przygotować się na wydatek 151 900 zł.

Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków