Wielki przebój filmowy powraca, a wraz z nim ikony stylu: Carrie, Samantha, Charlotte oraz Miranda. 28 maja 2010 na ekrany kin weszła oczekiwana z niecierpliwością kontynuacja przeboju kinowego „Seks w wielkim mieście 2“.

Samantha zażywa przyjemności jazdy w Klasie G, legendarnym offroaderze Mercedes-Benz. Po raz pierwszy cztery przyjaciółki udają się we wspólną, egzotyczną podróż, podczas której są wożone komfortowo w luksusowych limuzynach marki Maybach.

Jako ekskluzywny, motoryzacyjny partner promocyjny „Seksu w wielkim mieście 2“ Mercedes-Benz towarzyszy premierze kinowej własną mikrostroną i wyjątkowym konkursem na facebooku. Główną nagrodą jest podróż dla czterech osób do Nowego Jorku – wraz z wizytą na Mercedes-Benz Fashion Week New York.

„Styl, fascynacja i elegancja – marki Mercedes-Benz i Maybach oraz "Seks w wielkim mieście" są ich symbolem w równym stopniu. W związku z tym logiczną konsekwencją jest dla nas obecność naszych pojazdów także w kontynuacji tego kultowego filmu“, mówi Anders Sundt Jensen, dyrektor ds. komunikacji marki Mercedes-Benz Cars.