Podczas tegorocznych targów SEMA w Las Vegas spółka Jeep zaprezentuje dwa nowe modele. Pierwszy zbudowany będzie prawdopodobnie, by ożywić Wranglera pick-up. Koncepcyjny JT Concept powinien przywabić amerykańską publiczność i sprawdzić jej reakcje na wypadek produkcji seryjnej. Jeepa JT zbudowano na płycie podłogowej o rozstawie osi 295 cm z Jeepa Wrangler Unlimited. Na niej zamontowano kabinę i skrzynię ładunkową o długości 152 cm oraz zdejmowany dach.
Samochód otrzymał także „pakiet górski”, którego częścią są np. zwiększenie prześwitu komponentami firmy Superlift o 7,6 cm, opony BF Goodrich Mud Terrain, wyciągarka Ramsey 9500 UT czy tylny zderzak spółki Mopar. Ten ciekawy samochód można widzieć w akcji na poniższych zdjęciach, gdzie radzi sobie z pozornie bezwyjściową sytuacją.
Drugim pojazdem będzie Jeep Wrangler Ultimate. Samochód zmodyfikowano tak, by dobrze radził sobie nie tylko w terenie, ale był doskonałym partnerem także na ulicach miast. Wrangler Ultimate również otrzyma „pakiet górski” (bez wyciągarki), ale także 18-calowe alufelgi firmy Alcoa, więcej chromowanych elementów czy tapicerka ze skórzanymi boczkami obszytymi mocnym baseballowym szwem. Na tym jednak zmiany we wnętrzu się nie kończą. Pomarańczowe skórzane obrębienie otrzymała także kierownica i lewarek zmiany biegów. Wersja Ultimate prawdopodobnie nie trafi do produkcji seryjne i służy wyłącznie do przetestowania reakcji publiczności.