W okresie od stycznia do czerwca 2011 roku sprzedano 454 700 sztuk, gdy dla porównania w analogicznym okresie 2010 roku do klientów wyjechało 378 700 samochodów tej marki. Jednocześnie producent z Mlada Boleslav odnotował najlepszą sprzedaż w czerwcu, w całej swojej historii: w ciągu tego miesiąca nowych nabywców znalazło 81 300 szt. samochodów marki Škoda (w ubiegłym roku: 71 300). To już czwarty z rzędu rekord miesięcznej sprzedaży.

"W pierwszej połowie roku, Škoda odnotowywała wielkie sukcesy na wszystkich płaszczyznach, we wszystkich regionach,” powiedział Jürgen Stackmann, członek zarządu Škoda Auto odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. “W ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2011 roku udało nam się wdrożyć strategię wzrostu, zapoczątkowaną rok temu. Stworzyliśmy doskonałe podstawy na przyszłość. Škoda nabiera coraz większego tempa i nie zamierza zdejmować nogi z pedału gazu. W najbliższych latach wprowadzimy na rynek kilka nowych modeli, poszerzając w ten sposób gamę oferowanych przez nas samochodów."

W Polsce sprzedaż samochodów marki Škoda w czerwcu wzrosła, w porównaniu z rokiem ubiegłym, o 8,4 procent.