Ponieważ silny wpływ światowego kryzysu ekonomicznego jest wciąż wyraźnie odczuwalny, z powodu zmniejszonej wartości sprzedaży zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym, jak również umocnienia wartości jena łączna sprzedaż Suzuki wyniosła 1,18 biliona jenów, co oznacza spadek o 31 % w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Jest to rezultat zbliżony do wartości sprzed pięciu lat.

Pomimo spadku zarówno wartości sprzedaży, jak i zysku w stosunku do poprzedniego roku (zarówno zysk operacyjny, zysk przed opodatkowaniem oraz zysk netto na koniec pierwszej połowy roku finansowego są niższe) Suzuki wypracowało 31.8 miliarda jenów zysku operacyjnego i 12.5 miliarda zysku netto, utrzymując poziom inwestycji i wprowadzając w życie program cięcia kosztów.

Sprzedaż motocykli Suzuki mocno odczuła załamanie gospodarcze. W wyniku tego sprzedaż wyniosła 1,43 miliona sztuk, co oznacza spadek o 25% w stosunku do zeszłego roku, notując wartość sprzedaży 142,5 miliarda jenów (spadek o 49,6%).

Sprzedaż samochodów, również dotknięta spowolnieniem gospodarczym, a także umocnieniem waluty wyniosła w tym okresie 1,11 miliona sztuk (spadek o 6,7%), przy wartości sprzedaży 1,03 biliona (spadek o 27,3%).

Jednakże na niektórych rynkach Europy i Azji Suzuki zanotowało wzrost sprzedaży, dzięki wprowadzeniu w życie rządowych programów zachęt.

Ponadto w dwóch regionach zanotowano wzrost zysku, pomimo spadku wartości sprzedaży, dzięki znaczącym wysiłkom regionalnych przedstawicielstw na rzecz starannej analizy i redukcji wydatków.

W oparciu o wynik półrocza Suzuki Motor Corporation podniosło roczną prognozę zysku operacyjnego z 10 do 40 miliardów jenów, a zysku netto z 5 do 15 miliardów, pomimo utrzymania prognozy wartości sprzedaży na poziomie 2,3 biliona.