W trybie komfortowym deska rozdzielcza podświetlona jest na niebiesko, zawieszenie staje się przyjemnie miękkie, a silnik  spokojnie reaguje na wciśnięcie gazu. Po wybraniu trybu sportowego zegary stają się czerwone, zawieszenie i silnik przybierają agresywną charakterystykę. Czuć, że pod maską kryje się 300-konny „potwór”.

W trybie „Eco” samochód staje się powolny, automat wcześnie zmienia biegi. Prędkość maksymalna jest ograniczona do 120 km/h.

Podsumowanie - Firma Continental stworzyła auto, które potrafi dopasować się do nastroju kierowcy – może być bojowe, komfortowe, a nawet oszczędne.

Samochód, który potrafi słuchać - Kochana nawigacjo, czy mogłabyś znaleźć jakąś włoską restaurację w okolicy? Taka komenda wydana nawigacji brzmi może dziwnie, ale w przypadku auta wyposażonego w sterowanie głosowe Navigando, opracowane przez firmę HMI, w zupełności wystarcza do tego, żeby już po chwili na wyświetlaczu pojawiło się kilka propozycji  miejsc, w których można zjeść pizzę lub spaghetti carbonara.

Komputer jest tak sprytny, że analizuje całe zdania – nie ma więc znaczenia, czy najpierw wypowiemy nazwę miasta, czy potrawy, na którą mamy ochotę. Niestety, urządzenie działa jeszcze zbyt wolno, żeby mogło trafić do seryjnych aut. Jego konstruktorzy przewidują jednak, że już za trzy, cztery lata uda się pokonać wszystkie przeszkody techniczne. Wtedy na rynku pojawią się auta, w których nie tylko nawigacja, ale też inne funkcje będą mogły być sterowane  głosem.

Podsumowanie - Hurra! Koniec z wpisywaniem adresów na ekranach dotykowych. Szkoda tylko, że na razie słuchającej nawigacji nie można kupić.

Auto na stałe podpięte do sieci - Ten prototyp przygotowany przez Alcatel-Lucent to LTE Connected Car. Setki zamontowanych w nim sensorów monitorują stan auta oraz to, co dzieje się w jego otoczeniu. Co ciekawe, o wykrytych zagrożeniach informuje nie tylko kierowcę, ale też innych uczestników ruchu. Pasażerowie mogą korzystać w nim ze wszystkich dobrodziejstw internetu, a serwis, za pośrednictwem globalnej sieci, np. zdalnie diagnozować usterki.

Podsumowanie - Żeby można było wykorzystać możliwości tego auta, szerokopasmowy, bezprzewodowy internet musi być dostępny wszędzie – a nie jest.