Koncept Takeri wykorzystuje nowy język designu Mazdy Kodo. Pod karoserią kryją się rozwiązania należące do technologii Skyactiv, w tym zastosowany po raz pierwszy w Maździe układ hamulcowy z odzyskiem energii kinetycznej i zamiany jej na elektryczną.
Poza tym, pod maską znalazł się silnik Diesla Skyactiv-D z systemem i-stop. To wszystko w połączeniu z lekkimi materiałami i nową konstrukcją podwozia sprawia, że Mazda Takeri zużywa niewielkie ilości paliwa przy zachowaniu odpowiednich osiągów i komfortu podróżowania.
Salon samochodowy w Tokio będzie miał miejsce w dniach 3-11 grudnia. Tam poznamy więcej szczegółów nt tego samochodu i jego ewentualnych powiązań z trzecią generacją Mazdy 6.
Galeria zdjęć
Taka będzie nowa Mazda 6?
Taka będzie nowa Mazda 6?
Taka będzie nowa Mazda 6?
Taka będzie nowa Mazda 6?
Taka będzie nowa Mazda 6?