Auto Świat Wiadomości Aktualności Takiej oferty flotowej nie ma nikt na rynku!

Takiej oferty flotowej nie ma nikt na rynku!

Artykuł sponsorowany
Toyota

Superoszczędne i proekologiczne auta to świetna opcja nie tylko dla odbiorców indywidualnych, lecz także dla flot. Niskie zużycie paliwa pozwala na ogromne oszczędności, a legendarna niezawodność marki buduje wizerunek firmy i ogranicza koszty eksploatacji do minimum.

Toyota z nową ofertą flotową
Toyota
Toyota z nową ofertą flotową

Od stycznia do września firmy zarejestrowały ponad 47 tys. samochodów tej marki, a w samym wrześniu samochody Toyoty były najchętniej wybierane przez firmy ze sprzedażą na poziomie 6037 egzemplarzy i udziałem w rynku przekraczającym 21 proc. Mimo tak znakomitych wyników Toyota przygotowała nową odsłonę programu flotowego z pełną dostępnością aut, elastycznymi formami finansowania oraz gwarancją warunków i realizacji dostaw.

Toyota współpracuje z firmami na zasadach partnerskich, dostosowując warunki zakupu lub finansowania auta do rodzaju działalności. W związku z pełną dostępnością swojej gamy modelowej Toyota może zaproponować przedsiębiorstwom jeszcze bardziej konkurencyjne oraz elastyczne warunki, a także gwarantować terminy dostaw.

Program KINTO ONE — atrakcyjne finansowanie

Toyota dysponuje atrakcyjnymi planami finansowania oferowanymi przez stacje dealerskie — od kredytów przez leasing po wynajem długoterminowy. W ramach programu KINTO ONE dostępne są nowoczesne formy finansowania nowych samochodów bez konieczności posiadania ich na własność.

Toyota

Program wynajmu długoterminowego KINTO ONE umożliwia Toyocie zagwarantowanie stałych miesięcznych kosztów użytkowania, które zawierają pełną opiekę własną, w tym ubezpieczenie, wymiany opon oraz przeglądy serwisowe. Ten atrakcyjny produkt dostępny jest zarówno dla firm dużych, jak i małych. Z tej formy finansowania można skorzystać, planując zakup już trzech samochodów. Co więcej, program dostępny jest już na trzecie auto zamawiane w ciągu trzech ostatnich lat.

Najwyższa jakość obsługi klienta

Wyróżnikiem Toyoty na polskim rynku jest najwyższy poziom obsługi klienta, od lat zdobywający uznanie w niezależnych rankingach i zestawieniach. W każdej stacji dealerskiej pracują wykwalifikowani doradcy flotowi, który pomogą wybrać odpowiedni model i zaproponują najwłaściwszy sposób finansowania. Klientom zainteresowanym autami klasy premium mogą przedstawić ofertę na samochody marki Lexus. Z doradcą flotowym Toyoty można skontaktować się także, wypełniając formularz kontaktowy na stronie toyota.pl.

Toyota

Toyota oferuje klientom możliwość odbycia kilkudniowych jazd testowych. Każda stacja dealerska ma park samochodów testowych przeznaczony dla firm. Ponadto doradcy flotowi mogą także zaproponować udział w Akademii Jazdy Toyoty i Lexusa, gdzie w bezpiecznych warunkach można sprawdzić możliwości aut oraz przetestować m.in. działanie najnowocześniejszych systemów bezpieczeństwa i wspomagania kierowania Toyota T-MATE.

Polacy wybierają Toyotę

Po trzech kwartałach 2023 roku Toyota utrzymuje pozycję lidera polskiego rynku samochodów osobowych. W pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku zarejestrowano już 67 118 aut marki, co jest wynikiem o 21% lepszym niż od stycznia do września 2022 roku. Prawie co piąte nowe auto, które wyjeżdża na polskie drogi w tym roku to Toyota, a 19,2% udziału marki w rynku to wynik o 1,7 punktu procentowego lepszy niż w roku ubiegłym.

Toyota

W samym wrześniu zarejestrowano 8495 nowych Toyot, to więcej niż dwie kolejne marki razem wzięte. To o ponad trzy tys. egzemplarzy lepszy wynik niż we wrześniu 2022 roku (54% wzrostu). Toyota jest najchętniej wybieraną marką zarówno przez klientów indywidualnych (2458 egzemplarzy, 23% udziału), jak i przez firmy (6037 egzemplarzy, 21,3% udziału).

Corolla najczęściej rejestrowanym autem w 2023 roku

Niezmiennie najpopularniejszym autem osobowym w Polsce jest Toyota Corolla. Japoński kompakt przewodzi liście dziesięciu najczęściej rejestrowanych modeli, na której po trzech kwartałach jest w sumie aż pięć modeli Toyoty. Od stycznia do września z salonów wyjechało już 18 405 egzemplarzy Corolli, co jest wynikiem lepszym od ubiegłorocznego o 14%. W samym tylko wrześniu zarejestrowano 2726 Corolli, która dostępna jest jako hatchback, sedan oraz kombi.

Toyota

Drugim najpopularniejszym autem w Polsce jest Yaris. W trzech kwartałach zarejestrowano już 11 513 egzemplarzy tego miejskiego hatchbacka. Na czwartym miejscu plasuje się Yaris Cross (9812 egzemplarzy), szóste miejsce zajmuje Toyota C-HR (7602 egzemplarzy), a na dziesiątej lokacie sklasyfikowano model RAV4 (5923 egz.).

Po dziewięciu miesiącach liderami swoich segmentów jest aż pięć modeli Toyoty. W klasie najmniejszych aut najlepszy wynik uzyskał Aygo X z wynikiem 2550 zarejestrowanych aut. Przełomowy crossover ma aż 33,1% udziału w swoim segmencie. Wśród miejskich aut przewodzi Yaris z 29,5-procentowym udziałem, a Yaris Cross jest najczęściej rejestrowanym przedstawicielem w segmencie B-SUV. Samochód Toyoty ma 23% udziału w swojej klasie. W segmencie C niepodważalna jest dominacja Corolli (27,3% udziału), a w segmencie C-SUV pierwsze miejsce należy do Toyoty C-HR (13,5% udziału).

Artykuł sponsorowany
Toyota
Powiązane tematy: