Współpraca reklamowaTestujemy na paliwach
Auto Świat > Wiadomości > Aktualności > Toyota wprowadza Kluczykomat. Teraz oddasz/odbierzesz auto w ASO o dowolnej porze

Toyota wprowadza Kluczykomat. Teraz oddasz/odbierzesz auto w ASO o dowolnej porze

W niemal każdym przypadku chcąc zostawić samochód w autoryzowanej stacji obsługi (ASO), a później go odebrać, musimy zgłosić się w godzinach pracy serwisu. Toyota zmienia podejście w tej kwestii i wprowadza usługę Kluczykomatu. Dzięki niej klienci kluczyki do auta można zostawić lub odebrać o dowolnej porze dnia i nocy. Wystarczy do tego smartfon z funkcją skanowania kodu QR.

Kluczykomat — nowa usługa Toyoty
Kluczykomat — nowa usługa ToyotyŹródło: Toyota

W większości salonów Toyoty można skorzystać z nowej usługi, czyli Kluczykomatu. Ta przypomina korzystanie z paczkomatów i pozwala klientom korzystającym z usług autoryzowanych stacji obsługi (ASO) oddać pojazd w serwisie lub odebrać go po wykonaniu usługi. Kluczykomat działa codziennie przez 24 godziny i do korzystania z niego wystarczy smartfon pozwalający skanować kody QR. Te umożliwiają otworzenie skrytki do przechowywania kluczyka.

Kluczykomat — nowa usługa Toyoty
Kluczykomat — nowa usługa ToyotyŹródło: Toyota

Nie tylko Kluczykomat — przydatne usługi Toyoty

Toyota przypomina, że wszystkie sprawy związane z przeglądem lub naprawą pojazdu można załatwić przez telefon, lub za pomocą poczty e-mail. Ponadto klienci mają również dostęp do różnych form zdalnych płatności. Wprowadzony właśnie Kluczykomat jest najnowszym z rozwiązań, których celem jest zwiększenie wygody klientów. Na liście usług znajdują się także Express Service, Online Service Booking, Video Service Advisor i eCare.

Jednym z ważniejszych ułatwień, oprócz Kluczykomatu, jest Express Service. To specjalna procedura obsługowa, która umożliwia dwukrotnie szybsze przeprowadzenie przeglądu, bo ten wykonywany jest na odpowiednio wyposażonym stanowisku przez dwóch mechaników.

Z kolei jedną z najbardziej innowacyjnych usług w przypadku Toyoty jest eCare, dostępna w nowej aplikacji MyToyota. Po aktywowaniu usługi samochód zostaje otoczony "opieką" cyfrowego asystenta. Ten za pośrednictwem aplikacji informuje użytkownika, gdy w samochodzie pojawi się problem wymagający uwagi. Ponadto informacja o usterce zostaje przekazana do ASO, aby pracownik serwisu mógł skontaktować się z klientem i udzielić mu pomocy.

materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków