- Nawet 24 tys. zł można zaoszczędzić, wybierając Toyotę C-HR we właśnie trwającej akcji wyprzedażowej
- Tak wysoki rabat dotyczy napędu Plug-in Hybrid we wszystkich wersjach wyposażenia. Ceny plugina startują od 161 tys. 900 zł
- Na "zwykłą" hybrydową Toyotę C-HR również przygotowano rabaty i je również weźmiemy pod lupę. Nie są tak imponujące, ale i tak mogą sięgnąć 20 tys. zł. Do cen klasycznych hybryd możecie przeskoczyć naszym spisem treści
- Zachęcamy do oddawania głosów w ankiecie, która znajduje się pod artykułem
Toyota pod koniec roku bardzo mocno promowała swoją wyprzedażową ofertę, a spore rabaty dało się wyciągnąć na praktycznie każdy samochód japońskiego producenta z rocznika 2024 r. Tuż przed Wigilią Toyota ogłosiła jeszcze większy, bo wynoszący aż 24 tysięcy zł rabat dla Toyoty C-HR. Tak znacząca obniżka cen została zarezerwowana dla topowej propozycji w gamie, a więc napędu Plug-in Hybrid.
Przeczytaj także: Czy rozpoznasz części samochodu? Wybraliśmy 10 elementów
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideoToyota C-HR Plug-in Hybrid - silnik, osiągi, zasięg
Hybryda ładowana z gniazdka to topowa propozycja w gamie nowej Toyoty C-HR. Duży, bo aż o pojemności 13,6 kWh akumulator, pozwala przejechać na samym prądzie 66 km w cyklu mieszanym, co zmierzono oczywiście zgodnie z normą WLTP. To więc idealna propozycja dla każdego, kto może regularnie ładować swój samochód z gniazdka w domu lub pracy. Bateria może być w pełni naładowana w około 2,5 godziny za pomocą ładowarki Toyota HomeCharge i kabla trójfazowego. Wtedy większość codziennych tras będzie mógł pokonywać na prądzie, oszczędzając benzynę. Średnie deklarowane zużycie paliwa to 0,8 l na 100 km. To osiągalne, ale oczywiście tylko, jeśli ruszymy na w pełni naładowanym akumulatorze i zmierzymy spalanie z pierwszych 100 km.
Crossover z wtyczką jest też najszybszą propozycją w gamie. Ma aż 233 KM mocy i rozpędza się od 0 do 100 km na godz. w 7,4 sekundy. Naprawdę bardzo przyzwoity wynik.
Toyota C-HR Plug-in Hybrid - nowe ceny. Rabat do 24 tys. zł
Wszystkie wersje wyposażenia Toyoty C-HR Plug-in Hybrid zostały objęte rabatem w wysokości 24 tys. zł. Wersja Style, oferowana od 161 tys. 900 zł, oferuje 18-calowe felgi aluminiowe, przednie i tylne czujniki parkowania, bezprzewodową ładowarkę do smartfonów oraz 12,3-calowy ekran multimedialny z nawigacją Connected i trybem offline.
Wyższy poziom wyposażenia - Executive - to już m.in. 19-calowymi felgami aluminiowymi, sportowymi fotelami, elektrycznie regulowanym fotelem kierowcy i nastrojowym oświetleniem LED. Cena tej wersji zaczyna się od 172 tys. 900 zł.
Z kolei wariant GR SPORT kosztuje od 187 tys. 900 zł i oferuje sportowe akcenty stylistyczne, 19-calowe felgi, adaptacyjne światła Matrix LED oraz system kamer 360 stopni. Limitowane edycje Executive Premiere Edition oraz GR SPORT Premiere Edition, w których znajdziemy m.in. malowanie Bi-tone+, cyfrowe lusterko wsteczne, HUD oraz system JBL z 9 głośnikami wyceniono na 198 tys. 900 zł.
Toyota C-HR Hybrid - a ile oszczędzimy na zwykłej hybrydzie?
Klasyczna hybryda oferowana jest w takich samych wersjach wyposażenia o bardzo podobnym wyposażeniu. Na Toyotę C-HR bez wtyczki z rocznika 2024 r. również przygotowano rabaty. W bazowej wersji to nawet 20 tys. zł. Tak wyglądają ceny bazowego napędu 1.8 Hybrid 140 KM e-CVT. W nawiasach podajemy regularną cenę:
- Toyota C-HR 1.8 Hybrid 140 KM e-CVT Comfort - 119 tys. 900 zł (139 tys. 900 zł)
- Toyota C-HR 1.8 Hybrid 140 KM e-CVT Style - 149 tys. 600 zł (156 tys. 900 zł)
- Toyota C-HR 1.8 Hybrid 140 KM e-CVT Executive - 160 tys. zł (167 tys. 900 zł)
A jak to wygląda w przypadku mocniejszego napędu? Sprawdzamy przednionapędową C-HR:
- Toyota C-HR 2.0 Hybrid Dynamic Force 197 KM e-CVT Style - 158 tys. 500 zł (165 tys. 900 zł)
- Toyota C-HR 2.0 Hybrid Dynamic Force 197 KM e-CVT Executive - 169 tys. 300 zł (176 tys. 900 zł)
- Toyota C-HR 2.0 Hybrid Dynamic Force 197 KM e-CVT GR SPORT - 184 tys. 100 zł (191 tys. 900 zł)