Toyota po raz drugi z rzędu przekroczyła pułap 10 milionów sprzedanych samochodów w ciągu roku. W 2015 roku wszystkie marki należące do Toyoty - Toyota, Lexus, Daihatsu i Hino – dostarczyły w sumie 10 151 000 nowych aut.

Sprzedaż Toyoty znacznie wzrosła w Europie Zachodniej (+7 %) i Środkowej (+18 %). Łączna sprzedaż na świecie jest niższa niż przed rokiem – o 0,8 % - ale konkurencja zanotowała większe spadki, zwłaszcza główny konkurent - Grupa Volkswagen.

Niemiecki koncern z Wolfsburga pod względem sprzedaży zakończył 2015 rok na dwuprocentowym minusie, dostarczając klientom 9 930 600 samochodów. Spadki zanotowały marki: Volkswagen Samochody Osobowe (- 4,8 %), Volkswagen Samochody Użytkowe (- 3,5 %), MAN (aż -14, %) i Scania (-4,0 %). Plusy w 2015 roku pojawiły się na kontach: Audi (+3,6 %), Skody (+1,8 %), Seata (+2,4 %) oraz Porsche (aż +18,6 %).

Toyota i Lexus Daihatsu Hino Razem
Sprzedaż w Japonii 1 498 000 610 400 61 200 2 169 500
Sprzedaz poza Japonią 7 691 000 183 000 107 000 7 981 000
Łączna sprzedaż na świecie 9 189 000 794 000 168 000 10 151 000