Dla chcących skorzystać z tradycyjnej formy zakupu w salonie czy skorzystania z usług serwisu, również stworzono taką możliwość przy zachowaniu odpowiednich procedur bezpieczeństwa. Wizytę u dilera warto jednak umówić telefonicznie lub mailowo – po pierwsze dlatego, że skrócono czasy pracy salonów i serwisów, a po drugie po to, żeby dzięki umówieniu spotkania na konkretną godzinę skrócić czas przebywania we wspólnych przestrzeniach salonów.

Wszyscy dilerzy Volvo oferują usługę „door to door”, czyli odbiór auta z miejsca wskazanego przez klienta i dostarczenie go po wykonaniu usługi serwisowej – w taki sam sposób może też zostać dostarczone zakupione nowe auto.

W przypadku nowszych modeli marki dostępna jest diagnostyka zdalna przez internet lub poprzez Wi-Fi serwisu, bez konieczności wjeżdżania do hali warsztatowej. Samochody obsługiwane w serwisie, przed jego opuszczeniem są poddawane czyszczeniu i dezynfekcji, dezynfekcji poddawany jest również kluczyk.

Pracownicy serwisu wyposażeni są rękawiczki jednorazowe, a wrażliwe elementy pojazdu zabezpieczone są jednorazowymi pokrowcami (fotel, dywaniki, kierownica, lewarek zmiany biegów). Dla klientów również przygotowano jednorazowe rękawiczki i środki dezynfekcyjne.