"APCOA znowu szaleje! Tym razem Bułgarska przy sklepie LIDL. Nie dość, że bilet był pobrany i włożony za szybę, to jestem prawie pewien, że »kontroler« mnie widział, jak kładę ten bilet na desce rozdzielczej" — czytamy w liście, który czytelnik serwisu epoznan.pl przesłał do redakcji.

Autor listu zaznacza, że jego zdaniem "tylko nagłośnienie takich przypadków może pomóc w zmianie podejścia tej firmy, która jakby nie patrzeć w Poznaniu obsługuje kilka tysięcy miejsc postojowych".

Redakcja e-poznan.pl otrzymała od czytelnika zdjęcia biletu parkingowego, odebranego z automatu o godz. 9.23, a także mandatu, który wystawiono o godz. 9.26.

Skontaktowaliśmy się z firmą APCOA Parking Polska z prośbą o komentarz, jednak do momentu publikacji artykułu nie otrzymaliśmy odpowiedzi.

Źródło: epoznan.pl