Auto Świat Wiadomości Multimedia Coraz trudniej wymienić radio w samochodzie - to celowe działanie producentów

Coraz trudniej wymienić radio w samochodzie - to celowe działanie producentów

Autor Tomasz Okurowski
Tomasz Okurowski

Oto kolejny krok w batalii producentów aut z konkurencją: ograniczenie wymiany firmowego radia

Coraz trudniej wymienić radio w samochodzie - to celowe działanie producentów
Continental / Continental
Coraz trudniej wymienić radio w samochodzie - to celowe działanie producentów

Producenci samochodów stawiają miłośników dobrego nagłośnienia pod ścianą. Coraz perfidniej ograniczają możliwości wymiany firmowego audio. Za dobre zestawy wymagają słonych dopłat w salonach: nawet powyżej 10 tys. zł. Kto zaś nie chce zapłacić, otrzymuje radioodbiornik słabej jakości i równie kiepskie głośniki. Taki komplet gra ledwie satysfakcjonująco, a – co najgorsze – trudno go wymienić na lepszy system.

Autor Tomasz Okurowski
Tomasz Okurowski