Z pewnością w centrum zainteresowania powinien znaleźć się kolejny hybrydowy model japońskiej marki. Lexus GS 450h zadebiutował podczas tegorocznych targów nowojorskich, zaś w sprzedaży na europejskim rynku znajdzie się w przyszłym roku. Jest to drugi samochód marki Lexus, po SUV-ie RX 400h, który będzie wykorzystywać napęd hybrydowy. Będzie on kombinacją benzynowego, sześciocylindrowego silnika o pojemności 3,5 litra i jednostki elektrycznej. W sumie auto będzie dysponować mocą ponad 300 KM, co pozwoli na przyspieszenie do "setki" w niecałe 6 sekund. Jednocześnie system hybrydowy zapewni mniejsze spalanie oraz emisję zanieczyszczeń, w szczególności dwutlenku węgla, które będą porównywalne do zwykłych dwulitrowych silników benzynowych.

Model coupe-cabrio, jakim jest Lexus SC 430, przejdzie nieznaczny lifting i trafi do europejskich salonów w listopadzie tego roku. Kosmetyczne zmiany w wyglądzie zewnętrznym, poprawa wnętrza oraz wprowadzenie lepszego wyposażenia to główne punkty przeobrażenia Lexusa. Auto będzie wyposażone teraz m.in. w system AFS (Adaptive Front Lighting System), dostępny już w rodzinach RX, GS i LS, który steruje strumieniem światła w zależności od aktualnej prędkości i kątu skrętu, co ma zapewnić lepsze doświetlanie pokonywanych zakrętów.

Zwiedzający frankfurckie targi będą mogli także zobaczyć najnowszą generację modelu IS, który zadebiutował już w Genewie, a w sprzedaży pojawi się pod koniec tego roku. Będzie to pierwszy samochód marki Lexus wyposażony w silnik diesla. Czterocylindrowa, wysokoprężna jednostka o pojemności 2,2 litra, w technologii common rail, dysponuje mocą 175 KM i maksymalnym momentem obrotowym 400 Nm, czyli najwięcej w tej klasie pojemnosci silnika.

Nowy IS to także znacznie zwiększony poziom bezpieczeństwa. Składają się na niego m.in. 10 poduszek powietrznych, pierwsza w świecie dwukomorowa przednia poduszka powietrzna pasażera, zapewniająca lepszą ochronę szyi i ramion w razie wypadku, oraz system ACC (Adaptive Cruise Control) połączony z Pre-Crash Safety, czyli systemem ostrzegającym przed wypadkiem.

I na koniec dwumiejscowy, supersportowy, koncepcyjny Lexus LF-A, pokazany po raz pierwszy na początku roku w Detroit. 500 KM uzyskiwanych z niecałych 5 litrów, optymalnie dopracowany kształt nadwozia (m.in. krótkie zwisy z przodu i z tyłu) pozwalają na uzyskanie maksymalnej prędkości ponad 300 km/h.