Oczywiście wyglądem oba modele będą niemal identyczne, jak swoje konwencjonalne odpowiedniki, to jednak, aby szczególnie podkreślić zastosowane rozwiązanie wyposażono je w przezroczystą maskę silnika i podłogę, aby łatwo "podejrzeć" hybrydowy zespół napędowy wraz z baterią akumulatorów.

Kia Soul Hybrid napędzany jest przez duet silnika spalinowego Gamma o pojemności 1,6 litra z silnikiem elektrycznym o mocy 15 kW i momencie obrotowym 105 Nm - współpracujący z bezstopniową skrzynią przekładniową (CVT) konstrukcji Kia, systemem ISG oraz systemem odzysku energii podczas hamowania, doładowującym baterię akumulatorów. W demonstrowanej wersji prototypowej zużycie paliwa wynosi 4,9 l/100 km, a emisja CO2 maleje o 26,4 procent - do 117 g/km.

Kia Cee’d Hybrid z kolei został przygotowany przez pion badawczo-rozwojowy (R&D) koreańskiego koncernu do prób eksploatacyjnych w Europie. Podobnie jak Soul Hybrid, cee’d korzysta z 1,6-litrowej jednostki spalinowej w parze z silnikiem elektrycznym o mocy 15 kW. Doświadczalne zużycie paliwa wynosi 4,8  l/100 km, a emisja CO2 - 114 g/km.

To jednak nie jedyne proekologiczne propozycje Kii, jakie będzie można zobaczyć w Paryżu. Przyszedł w końcu czas na prezentację Sportage FCEV w Europie. Efektem intensywnych prac są liczne ulepszenia, m.in. ogniwo paliwowe o podwyższonej do 136 KM mocy oraz nowy zestaw akumulatorów jonowo-polimerowych o napięciu 152 V, umożliwiający lepsze osiągi i zwiększony do 300 km zasięg jazdy oraz łatwiejszy rozruch zespołu napędowego w ujemnych temperaturach zimowych. Sportage FCEV wyposażony jest w wodorowe ogniwa paliwowe oraz system napędu konstrukcji Kii.

Nie można zapomnieć też w tym kontekście o innowacyjnym systemie ISG (Idle Stop & Go), który w Paryżu zostanie zademonstrowany po raz pierwszy. W modelu cee’d o napędzie benzynowym Idle Stop & Go dostępny będzie już na początku 2009 roku. System ten automatycznie wyłącza silnik pojazdu stojącego w korku miejskim i uruchamia silnik ponownie, gdy można już jechać dalej - obniżając zużycie paliwa i emisję spalin do otoczenia nawet o 15 procent.