Wersja S2000 CR będzie dostępna jako pakiet wyposażeniowy dla nowej Hondy S2000, która wejdzie do sprzedaży nie prędzej jak jesienią tego roku. Lżejszy, bardziej zwarty no i przede wszystkim mocno agresywny wygląd roadstera będzie nawiązywać do jego możliwości. W fabrycznie tuningowanym modelu, zastosowano twarde, sportowe zawieszenie, zredukowano wagę oraz wzbogacono nadwozie o elementy zwiększające poziom jego aerodynamiki. Zamiast "miękkiego" dachu w nowej wersji dostępny będzie aluminiowy dach typu hardtop.

Wewnątrz samochodu doszło do kilku znaczących zmian. Cała tapicerka została wykończona skórami i materiałami wysokiej jakości, które zostały obszyte żółtą nicią. Lewarek skrzyni biegów został wykonany z aluminium, natomiast na desce rozdzielczej pojawiły się elementy wykonane z karbonu. W wyposażeniu podstawowym nie będzie dostępne radio ani klimatyzacja. Będzie można je zamówić jako dodatkową opcję. W standardzie dostępne będą za to siedemnastocalowe felgi wykonane z aluminium, ABD oraz system VSA. Na potrzeby sportowej jazdy można wyłączyć system stabilizacji trakcji za pomocą jednego przycisku.

Nowa Honda S2000 ma być sportową ikoną koncernu, zatem zamontowano w niej bardzo wydajną jednostkę. Jest to szesnastozaworowy silnik DOHC VTEC o pojemności 2,2 litra. Cztery rzędowe cylindry potrafią wygenerować moc 237 koni mechanicznych przy 7.800 obr./min. Maksymalny moment obrotowy tego silnika jest osiągany w wysokim zakresie obrotów (7.800 obr./min) i wynosi 220 Nm. Z jednostką współpracuje montowana wzdłużnie, sześciostopniowa skrzynia biegów, zapewniająca precyzyjne i krótkie przełożenia.

Cena sportowego roadstera Hondy o niebanalnych właściwościach jezdnych nie została jeszcze opublikowana.