Dziś propozycja dla przedsiębiorców, którzy ewentualnie zechcieliby przerobić swoje dostawcze wozy w prawdziwe rarytasy szos takie jak właśnie: Mitsubishi Street Raider oraz (rzadko spotykana długość nazwy samochodu)  Honda Ridgeline Street Sport Concept.

Mitsubishi Street Raider:

Pierwszy z japońskich ulicznych Pickup’ów został poddany głównie modyfikacjom optycznym. Designerzy zamontowali większy zderzak z dodatkowymi wlotami powietrza, powiększono także nadkola. Aby osiągnąć jeszcze lepszy efekt szpanu zostały usunięte klamki z drzwi oraz wlew baku paliwa. Auto zostało obniżone o 50 milimetrów w stosunku do modelu seryjnego.

Mitsubishi "SR" podróżuje na 22" calowych felgach. Wewnątrz zastosowano skórzany mix tapicerki w kolorze białym i brązowym. Oczywiście nie zapomniano zamontować solidnego CarAudio oraz pakietu multimedialnych gadżetów. Aż ciekawość człowieka ogarnia kiedy się pomyśli jak prezentowałby się ten "zaopatrzony" w 4,7-litrowy, sześciocylindrowy silnik Street Raider załadowany ziemniakami na polskich targowiskach.

Honda Ridgeline Street Sport Concept:

Model tego koncepcyjnego wozu opiera się na standardowej wersji Pickupa Ridgeline. Auto poddano wielu zabiegom zawieszenia, które obniżono o 2,5 cm. Z przodu poszerzono rozstaw osi o 50 milimetrów, z tyłu 70 mm. Na 22" calowe koła zamontowano opony o szerokości 305 mm. Wstawiono również większe hamulce firmy Brembo.

Podobnie jak w Mitsubishi dużo zmian nastąpiło pod względem wizualnej strony samochodu. Szerokie zderzaki, reflektory LED, sportowe elementy wykończenia karoserii, a wewnątrz: aluminiowe wstawki, sportowa kierownica, siedzenia Recaro, DVD, konsola PlayStation, dwa 7"calowe monitory LCD oraz rozbudowany system audio nadają sportowo-luksusowy charakter temu koncepcyjnemu modelowi Hondy.