W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Dacia Jogger – kombivan o terenowej stylistyce

Auto o długości ponad 4,5 m prezentuje się zgrabnie i nowocześnie. To zasługa m.in. osłony chłodnicy ze wkomponowanym nowym logo marki, połączonej z wąskimi lampami LED, a także dodatków charakterystycznych dla SUV-ów, takich jak nakładki na nadkolach czy relingi dachowe. W topowej wersji wyposażenia Extreme jeszcze mocniej wyczuwa się uterenowiony, podróżniczy charakter modelu Jogger. Imponujący jest prześwit, wynoszący aż 20 cm, więc pokonywanie szutrowych dróg i krawężników nie będzie najmniejszym problemem.

Sprawdź cenę

Dacia Jogger Extreme – przestronnie jak zawsze

Sprytnie zaprojektowano również wnętrze Dacii Jogger. Część pasażerska oferuje mnóstwo przestrzeni. W zależności od wybranej wersji pojazd ma 5 lub 7 miejsc (dwa siedzenia znajdują się w trzecim rzędzie). W pierwszej konfiguracji do dyspozycji jest bagażnik o pojemności 607 l, natomiast gdy na pokładzie jedzie siedem osób, na walizki pozostaje 160 l. Jeśli dodatkowe fotele zostaną wyjęte, a nie złożone, to z Joggera robi się prawie auto dostawcze — pojemność przestrzeni transportowej wzrasta aż do 1807 l. Nie sposób narzekać też na wyposażenie — ręczna klimatyzacja i system multimedialny z 8-calowym ekranem dotykowym są seryjne.

Sprawdź cenę

Dacia Jogger Extreme – na benzynę, na gaz lub z dodatkiem prądu

Dacia Jogger dostępna jest z benzynowym silnikiem 1.0, ale w dwóch wersjach mocy: 100 lub 110 KM. W bazowej odmianie dużym atutem zapewniającym niskie koszty eksploatacji jest instalowana seryjnie instalacja gazowa (średnie zużycie gazu w cyklu WLTP to 7,7 l/100 km). Druga opcja jest z kolei dynamiczniejsza — przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 10,5 s. Nowością w gamie jest wariant hybrydowy. Jego moc systemowa wynosi tutaj 140 KM, a maksymalny moment obrotowy to 205 Nm, więc osiągi są wystarczające. Największą zaleta jest jednak bardzo niskie spalanie wynoszące 4,8 l benzyny na 100 km w cyklu mieszanym.

Sprawdź cenę