Lancia Delta będzie sprzedawana w Austrii w trzech poziomach wyposażenia – Argento, Oro i Platino. Podstawową wersją będzie Delta Argento z silnikami 1,4 T-Jet i 1,6 Multijet – oba o mocy 88 kW (120 KM). Dla Delty Oro zarezerwowano mocniejszy T-Jet oferujący 110 kW (150 KM), natomiast Delta Platino nie będzie dostępna ze słabszą jednostką T-Jet. Materiały mówią także o nowym turbodieslu 1,9 JTD Multijet w wersji 140 kW (190 KM), który zadebiutuje właśnie w modelu Delta.

Do dyspozycji są także informacje o osiągach i zużyciu paliwa. Delta ze słabszym silnikiem T-Jet przyśpiesza od 0 do 100 km/h w 10,0 s, mocniejszy T-Jet w 8,2 s, a prędkość maksymalna wynosi odpowiednio 190 i 206 km/h. Średnie zużycie paliwa producent podaje na poziomie 6,8 l/100 km w wypadku słabszej jednostki i 7,2 l/100 u 150-konnego T-Jeta. Wysokoprężny 1,6 Multijet cechuje zużycie paliwa w cyklu mieszanym 4,9 l/100 km, czas przyśpieszenia do setki 11 sekund i prędkość maksymalna 186 km/h.

Lancia Delta Argento otrzyma 16-calowe koła, wersje Oro i Platino otrzymają koła o średnicy 17 cali. Za dopłatą dostępne będą felgi 18-calowe, które znajdziemy także w pakiecie GranTurismo obejmującym dodatkowo sportowe zestrojenie zawieszenia, sportowe pedały i zmiany we wnętrzu.

Ceny w Austrii rozpoczynają się od 22 100 euro za 1,4 T-Jet Argento po 28 740 euro za 1,6 Mutlijet Platino. Wyposażenie będzie bardzo bogate, Oro na przykład oferować będzie tempomat, tapicerkę z alcantary czy dwustrefową automatyczną klimatyzację, Platino dodatkowo zaoferuje m. in. przeszklony dach panoramiczny i dwukolorowy lakier.

Lancia Delta zbudowana będzie na podzespołach Fiata Bravo, ale np. rozstaw osi wydłużono o 100 mm do 2700 mm, dzięki temu przestrzeń wewnętrzna powinna się zwiększyć do poziomu klasy średniej. Rozmiary zewnętrzne na razie są tylko orientacyjne: długość 4,5 m, szerokość 1,8 m, wysokość 1,5 m.

Nowa Lancia Delta oficjalnie zadebiutuje podczas targów samochodowych w Genewie, sprzedaż rozpocznie się we Francji.