Jeśli silnik może napędzać model VW Passat BlueMotion, dlaczego nie mógłby działać także w Škodzie Superb. Znana 4-cylindrowa jednostka 1,9 TDI PD (77 kW/105 KM), skrzynia biegów z długimi przełożeniami, opony o zmniejszonym oporze toczenia i kilka zmian w aerodynamice pozwoliły w Passacie zaoszczędzić kilka dziesiętnych litra paliwa, niemiecka limuzyna spala więc 5,1 l/100 km w cyklu mieszanym, emitując przy tym 136 g CO2 na km.
Dokładnie takie same wartości obiecuje Škoda w swoim modelu Superb GreenLine. Szczegółowe parametry techniczne nie są jednak jeszcze znane.
Škoda Superb oferowana będzie również z napędem na wszystkie koła, który na początku będzie można łączyć tylko z topową jednostką 3,6 FSI V6 (191 kW/260 KM) i 6-biegowym automatem. Później układ 4x4 ze sprzęgłem międzyosiowym Haldex trafi także do wersji z silnikami 1,8 TSI (118 kW/160 KM) i 2,0 TDI CR DPF (125 kW/170 KM).
Do Genewy Škoda przygotowała także modele Fabia GreeLine i Octavia MultiFuel, która sprzedawana jest już we Szwecji, oraz Octavia RS z nowym turbodieslem 2,0 TDI CR DPF.