W skład wyposażenia wchodzą między innymi system UConnect Phone dla telefonii komórkowej, system nagłośnienia Boston Acoustic klasy Premium oraz układ wspomagający parkowanie tyłem Parksense.
Pozostając wierna swym wartościom i charakterowi marka Jeep jest symbolem przygody, inspirując pomysły i nawet ekstrawaganckie wyprawy w życiu człowieka.
Prawie 70 lat legendy napędu 4x4 pozwala w sposób naturalny wypełniać oczekiwania przygody, wyzwolenia i niezależności wobec entuzjastów adrenaliny w żyłach – czy to na drodze czy też w terenie.
- Legendarna spuścizna Jeep’a to powód, dla którego jest to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek świata. Żadna inna marka nie była dotąd w stanie zapewniać poczucia wolności i przygody w pojazdach budowanych z tym przeznaczeniem po to, by jechać, gdzie się chce w każdych warunkach, czy też manewrować w labiryntach metropolii i jej przedmieść – powiedział Michael Manley, szef i CEO marki Jeep w Chrysler Group LLC.
Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu światowemu, cała gama modelowa Jeep’a dostępna jest także poza Ameryką Północną – w wersjach przystosowanych do ruchu prawo- i lewostronnego, z napędem benzynowym lub dieslowskim. Oferta rynkowa marki Jeep obejmuje siedem modeli: Grand Cherokee, nowy Cherokee (występujący w USA pod nazwą Liberty), Commander, Compass, Patriot oraz Wrangler i Wrangler Unlimited.
W roku 2008 sprzedaż pojazdów marki Jeep stanowiła 41 procent obrotów firmy Chrysler Group LLC poza Ameryką Północną, a największym powodzeniem wśród modeli Jeep’a cieszył się w skali międzynarodowej Grand Cherokee.
Sprzedaż i obsługę techniczną pojazdów swej produkcji Chrysler Group LLC prowadzi w ponad 120 krajach świata.
RoadLook.pl poleca:Frankfurt 2009 - przegląd nowości od A do Z
Praktyczne informacje dla zwiedzających - jak dojechać, gdzie kupić bilety?
Fotogaleria I.Sportowe premiery - fotogaleria II.Fotogaleria III.Fotogaleria IV.Fotogaleria V.