Po debiucie w Genewie, marki te reprezentują wspólny front podczas salonu w Paryżu, gdzie wbrew tradycji koncepcja stoiska odwołuje się do bardziej symbolicznych skojarzeń. Symbolika odgrywa ważną rolę we współpracy między Lancią i Chryslerem: obydwie marki wyraźnie zaznaczyły się w historii przemysłu samochodowego po obu stronach Atlantyku. Efektem tego jest jedyne w swoim rodzaju stoisko, gdzie graficzne motywy puzzli łączą się z najnowszą modą i kolorami.

To samo dotyczy dwóch dużych platform, kształtem przypominających elementy układanki, na których po jednej stronie znajdują się Lancia Delta i Chrysler 300C, zaś po drugiej Chrysler Grand Voyager wraz z Lancią Musa.

Prezentowane modele Musa i Ypsilon LPG, w których po raz pierwszy zamontowano dwupaliwowe silniki zgodne z Euro 5 (gaz i benzyna), i które, osiągnąwszy sukces we Włoszech, wchodzą na rynek francuski.

Znalazło się również miejsce dla Delty MultiAir w wersji Hard Black. Lancia Ypsilon Elle oraz Musa 5th Avenue. Druga z wersji jest rozwinięciem pokazowego samochodu zaprezentowanego w 2010 r. na salonie samochodowym w Genewie i stanowi światowy debiut pomyślany w ten sposób, aby wyrazić doznania wzbudzone luksusowymi kosztownościami w samochodzie poprzez zastosowanie najwyższej jakości materiałów do wystroju wnętrza i ponadczasowych kolorów na zewnątrz. Przykładem tego jest na salonie Musa 5th, Avenue, którą wyróżnia nadwozie w dwóch odcieniach - dół ma kolor biały Angelico, natomiast dach samochodu jest czarny, z siedzeniami i deską rozdzielczą wykonaną ze skóry Poltrona Frau® w kolorze kości słoniowej.

Wszystko to wyrażone jednym stwierdzeniem: „Lancia Musa, Miejska limuzyna. Elegancja jest pięknem, które nigdy nie przemija". W centrum uwagi znajdzie się również Ypsilon Elle napędzana gazem i benzyną. Ta specjalna seria, produkowana w limitowanej edycji i dostępna w sprzedaży na głównych rynkach Europy, powstała w wyniku spółki joint venture pomiędzy Lancią i pismem Elle, symbolem kobiecości i nowoczesności, która w każdym sezonie tworzy szeroki asortyment odzieży i akcesoriów dla kobiet.

Samochód ten wyposażony jest w nowy, zgodny z Euro 5 silnik 69 KM 1,2, który przywraca niski poziom emisji CO2 (zaledwie 114 g/km). Poza tymi oryginalnymi samochodami, goście spodziewający się zobaczyć na salonie Lancię Delta nie będą zawiedzeni, jako że jest ona obecna w dwóch wersjach: 120 KM Platino 1,6 MultiJet DPF Selectronic oraz 140 KM „Hard Black" 1,4 MultiAir S&S. Na drugim z samochodów spoczywa odpowiedzialność za debiut nowego, zgodnego z Euro 5 silnika 140 KM 1,4 MultiAir Turbo z systemem Start&Stop w standardzie.

Na stoisku znajduje się również Lancia Delta Platino wyposażona w silnik 120 KM 1,6 MultiJet z filtrem cząstek stałych w standardzie, jak również automatyczną przekładnią Selectronic.

Asortyment samochodów na salonie w Paryżu dopełniają dwa samochody Chryslera: Chrysler Grand Voyager Limited Black oraz Chrysler 300C Walter P. Chrysler.

Pierwszy z nich jest autentycznym ucieleśnieniem wolnego od stresu doświadczenia tej amerykańskiej marki. Jest to samochód innowacyjny, który zrewolucjonizował amerykański transport, tworząc w 1983 r. segment minivanów i stając się dla niego punktem odniesienia. Chrysler Grand Voyager, z liczbą 13 milionów egzemplarzy sprzedanych na całym świecie i przy długości 5,14 m, która sprawia, iż jest to największy minivan, jest liderem segmentu pod względem komfortu, wszechstronności i satysfakcji z jazdy. Egzemplarz wystawiony na salonie wyposażony jest w silnik 2,8 CRD o mocy 160 KM i wartości momentu obrotowego 360 Nm, współpracujący z 6-stopniową, automatyczną skrzynię biegów.

Drugi samochód to Chrysler 300C sedan o silnej, stylowej osobowości, która posiada wiele wspólnych cech z podstawowymi elementami Lancii DNA. W Paryżu model ten wystawiony jest obok wersji ze specjalnej serii Walter P. Chrysler, która stanowi hołd dla założyciela tej amerykańskiej marki przemysłu motoryzacyjnego, wyposażonej w jednostkę mocy V6 3,0 turbodiesel common rail (218 KM przy 4000 obr/min i moment obrotowy o wartości 510 Nm w zakresie od 1600-2800 obr/min) oraz 5-stopniową, automatyczną skrzynią biegów. Dzięki temu samochód ten osiąga maksymalną prędkość 230 km/h.