Lotus wprowadził do genewskich hal targowych powiew świeżości.Na stoisku angielskiego producenta supersamochodów odwiedzający mogą podziwiać najszybszego, wyprodukowanego do tej pory roadstera przez tą markę.Lotus Exige S otrzymał miękki dach, a masa całego auta to tylko 1100 kg. O odpowiedni napęd dba doładowany silnik V6 o mocy 350 KM. Ten roadster osiąga 100 km/h w cztery sekundy, a po 8,5 sekundy na liczniku mamy 160 km/h. Prędkość maksymalna możezawieść cześć miłośników szybkich aut, to tylko 233 km/h. Natomiast torowi wyjadacze nie będą na nią narzekać.W podstawowej wersji oferowana jest sześciobiegowa przekładnia manualna, a opcjonalnie automat Lotus Precision Shift (SPS) z łopatkami przy kierownicy. Nabywcy Lotusa mogą wybrać jedno z dwóch oferowanych zawieszeń: pozostawiające odrobinę komfortu lub twarde o wyścigowych nastawach.Osoby chcące w pełni wykorzystać przyspieszenie auta mogą ułatwić sobie zdanie korzystając procedury startowej – Lunch Control. Samochód według producenta spala średnio 10,1 litra na 100 km.
Galeria zdjęć
Na stoisku angielskiego producenta supersamochodów odwiedzający mogą podziwiać najszybszego, wyprodukowanego do tej pory roadstera przez tą markę.
Lotus Exige S otrzymał miękki dach, a masa całego auta to tylko 1100 kg.
O odpowiedni napęd dba doładowany silnik V6 o pojemności 350 KM.
Ten roadster osiąga 100 km/h w cztery sekundy, a po 8,5 sekundy na liczniku mamy 160 km/h.
Prędkość maksymalna może zawieść cześć miłośników szybkich aut, to tylko 233 km/h.
Natomiast torowi wyjadacze nie będą na nią narzekać.
W podstawowej wersji oferowana jest sześciobiegowa przekładnia manualna, a opcjonalnie automat Lotus Precision Shift (SPS) z łopatkami przy kierownicy.
Nabywcy Lotusa mogą wybrać jedno z dwóch oferowanych zawieszeń: pozostawiające odrobinę komfortu lub twarde o wyścigowych nastawach.
Osoby chcące w pełni wykorzystać przyspieszenie auta mogą ułatwić sobie zdanie korzystając procedury startowej – Lunch Control.