Prototyp przełamującego konwencje modelu Mazda Soap Box, autorstwa Fryderyka Zyski, znalazł się w centralnym miejscu strefy Mazdy, zaś zwycięskie stroje miejskie KODO, zaprojektowane przez Michała Hadasia, zostały zaprezentowane na wybiegu przez Joannę Koroniewską i Macieja Dowbora, tuż przed pokazem kolekcji paprocki&brzozowski.

Statuetki wręczyli: Kevin Rice – główny projektant Mazdy w Europie oraz Łukasz Paździor – dyrektor zarządzający Mazda Polska.

„Jestem przekonany, że talenty odkryte dzięki konkursowi Mazda Design powinny być pokazane również poza Polską. Poziom projektów jest tak wysoki, że trzeba je szerzej promować.” – powiedział Kevin Rice.

Konkurs obejmował dwie kategorie tematyczne – samochód sportowy Mazda i miejskie stroje KODO. Oprócz Kevina Rice’a i Janusza Kaniewskiego, w jury zasiadali również duet projektantów Paprocki&Brzozowski oraz Maciej Meroniuk – zwycięzca 5. edycji Mazda Design.

Spośród 732 nadesłanych prac jury wybrało projekty, które najlepiej odzwierciedliły wartości Mazdy - przełamywanie konwencji, odwagę i indywidualizm. Jako kryterium oceny brano pod uwagę oryginalność i innowacyjność, estetykę oraz nawiązanie do motywu KODO: Dusza Ruchu.

Oprócz nagród Grand Prix, jury przyznało dwa wyróżnienia – Tomaszowi Miłoszowi (kategoria samochód) i Dawidowi Rysiowi (kategoria stroje) oraz wyróżnienia za prace z fantazją dla Martyny Sowik i Kamila Podolaka.