Przedstawicielem chińskiego producenta na naszym kontynencie jest spółka HSO Motors Europe. Głównym eksponatem na paryskim stoisku będzie sedan klasy średniej BS4, którego nadwozie stworzyła włoska firma Pininfarina.
Pojazd ma długość całkowitą 4,65 m, szerokośc 1,80 m, wysokość 1,45 m, przy rozstawie osi 2,79 m. Bagażnik oferuje 430 litrów.
W ofercie skierowanej do europejskich użytkowników znajdują się trzy jednostki benzynowe, spełniające normę Euro 4. Podstawowy to czterocylindrowy silnik o pojemności skokowej 1,6 l i mocy 74 kW z maksymalnym momentem obrotowym 134 Nm, średnim zużyciem paliwa 8,7 l/100 km.
Najmocniejsza jednostka, to 1,8Turbo o mocy 125 kW i maksymalnym momencie obrotowym 235 Nm, która zużywa 9,7 l/100 km paliwa.
Silniki te otrzymają pięciostopniową manualną przekładnię, a 1,8 Trubo będzie dostępny także z czterostopniowym automatem.
Sprzedaż nowego chińskiego sedana rozpocznie się 25. października 2008 roku. Auta dostępne będą u 120 niemieckich dilerów. Cena najtańszej wersji z silnikiem 1,6 l, to 15 990 Euro.
Na stoisku podczas paryskiego salonu samochodowego obok BS4 zobaczymy także drugą generację większego modelu BS6 i dwa prototypy – kompaktowy BS2 i coupé BC3.