Toyota klasy średniej zyskała całkowicie nową „twarz” marki. Zupełnie nowe są: maska, reflektory, w których znalazły się LED-owe światła do jazdy dziennej, grill oraz zderzak. Z tyłu w przypadku sedana również pojawił się przeprojektowany zderzak i zmodyfikowane lampy. W kombi postawiono tylko na drugi element. W ofercie pojawią się ponadto nowe wzory felg.
W środku zmodernizowanego Avensisa mamy poczuć się jeszcze bardziej komfortowo. Lepsze materiały wykończeniowe, przeprojektowana deska rozdzielcza oraz nowy, opcjonalny system multimedialny Toyota Touch z ekranem dotykowym mają tworzyć lepszą całość. Zmieniło się również podświetlenie zegarów, z bursztynowego na białe.
A co z jednostkami napędowymi? Tutaj nie ma rewolucji. Do wyboru będą te same silniki, co dotychczas. Zmodyfikowano jedynie turbodiesla 2.0 D-4D o mocy 124 KM (m.in. nowa turbosprężarka), który cechuje się teraz niższą emisją CO2. Wszystkie silniki współpracują z 6-stopniowymi, manualnymi skrzyniami biegów. Dla 148-konnego silnika 2.2 D-4D przewidziano opcjonalnie „automat”. Benzynowe motory 1.8/145 KM i 2.0/152 KM mogą być sprzężone na życzenie z bezstopniową przekładnią Multidrive S.
Odświeżona Toyota Avensis trafi do sprzedaży jeszcze w tym roku. Producent milczy na razie w sprawie cen.
Galeria zdjęć
Taka jest Toyota Avensis po liftingu
Taka jest Toyota Avensis po liftingu
Taka jest Toyota Avensis po liftingu
Taka jest Toyota Avensis po liftingu
Taka jest Toyota Avensis po liftingu
Taka jest Toyota Avensis po liftingu