Wśród eksponatów niemieckiej marki znalazł się jedyny samochód osobowy, napędzany silnikiem wysokoprężnym, który otrzymał japońską homologację. Jest to Mercedes-Benz E 320 CDI.
Rynek samochodów osobowych z silnikami wysokoprężnymi praktycznie w Japonii nie istnieje. Wyjątek stanowi Mercedes-Benz E 320 CDI. Japończycy uważają, że samochody napędzane silnikami wysokoprężnymi są głośne i szkodliwe dla środowiska naturalnego. Wśród nowych samochodów tylko 0,1 proc. stanowią te z silnikami Diesla. Jednak według analityków już w roku 2015 będzie w Japonii takich samochodów przynajmniej 15 proc. Już teraz takie modele ma w swojej ofercie Honda i Mercedes-Benz. Wkrótce do nich dołączą: Nissan, Hyundai i Subaru. Podczas Tokio Motor Show 2007 na stoisku Mercedesa można podziwiać model B-Klasa, który trafi do produkcji seryjnej w 2010 roku. W Tokio obecny jest też koncept F700 i modele wyposażone w silniki Bluetec Hybryd.
Mercedes-Benz odnosi sukcesy w Japonii. Szczególnie C-Klasa, której w tym roku sprzedano już ponad 7000 egz. We wrześniu Mercedes znalazł się na pierwszym miejscu wśród importerów samochodów klasy Premium. W Tokio odbyła się azjatycka premiera C-Klasy kombi.