Nowy Opel Astra GTC pojawił sięjuż w cenniku polskich dilerów. Za jego podstawową wersję zapłacimy 76 800 zł. W zamian otrzymamy auto wyposażone w silnik 1.4 Turbo EcoTec z systemem start/stop. Jednostka osiąga moc 120 KM i jest sprzężona z sześciobiegową skrzynią. Opel z tym silnikiem osiąga 100 km/h w 10,9 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 192 km/h. Maksymalny moment obrotowy jest dostępny od 1850 obr./min. do 4200 obr./min. i wynosi 200 Nm.Nowy Opel Astra GTCDopłacając 2000 zł otrzymamy mocniejszą odmianę tego silnika dysponującą 140 KM, ta jednostka znacznie lepiej pasuje do Astry GTC. Klienci mogą obecnie wybrać jeszcze kolejny silnik, benzynowy 1.6 Turbo EcoTec – 180 KM oraz diesla 2.0 CDTi o mocy 165 KM. To już zdecydowanie droższa propozycja, jego cena zaczyna się od 91 900 zł. W 2012 roku wejdą do sprzedaży nowe jednostki 1.7 CDTi o mocy 110 KM i 130 KM oraz wersje z automatyczną skrzynią biegów. Klienci zainteresowani zakupem Astry mogą wybierać pomiędzy wyposażeniem Enjoy i Sport. Większość osóbzadowoli poziom wyposażenia Enjoy. Znajdziemy w nim między innymi ręcznie sterowaną klimatyzację, podgrzewane, elektrycznie regulowane lusterka, elektrycznie sterowane przednie szyby, ESP Plus, system składania pedałów PRS i światła do jazdy dziennej. Szkoda, że producent nie włączył w skład tego wyposażenia aluminiowych felg.By kupić Opla Astrę z podstawowym silnikiem 1.4 i wyposażeniem Sport będziemy musieli uszczuplić nasze konto o 82 250 zł. Takie auto będzie posiadało między innymi dwustrefową klimatyzację, 18 calowe aluminiowe felgi, wielofunkcyjna kierownicę pokrytą skórą, układ wspomagania ruszania pod górę HSA i tapicerkę łączoną Imola/Morrocana – czarną lub czerwoną.
Wiemy ile kosztuje nowy Opel Astra GTC
Znamy już polskie ceny Opla Astry GTC zaprezentowanego podczas targów we Frankfurcie. Za najtańszą wersję zapłacimy 76 800 zł