Na pierwszy rzut oka samochód z przodu wygląda jak Porsche 911 Turbo, ale absencja świateł przeciwmgielnych w przednim zderzaku oraz jego zmieniona środkowa część wskazują na zupełnie nowy model. Nowe są też lusterka zewnętrzne, profilowane listwy progowe i spojler pod zderzakiem. Z tyłu pojawiło się duże skrzydło i przestylizowany zderzak ze zintegrowanymi wylotami powietrza z silnika. Nasi fotoreporterzy obiecują również niepowtarzalny ryk silnika.
Oczekuje się, że Porsche 911 GT2 będzie wyraźnie szybsze od 911 Turbo. Po 6-cylindrowym Porsche 911 Carrera oferującym 239 kW (325 KM), 911 Carrera S (261 kW/355 KM), 911 GT3 (305 kW/415 KM) i 911 Turbo (353 kW/480 KM), silnik w 911 GT2 powinien oferować moc na poziomie 380 kW (517 KM). Dodatkowo samochód będzie o 100 aż 150 kg lżejszy od dotychczas najmocniejszego Porsche 911 Turbo.
Seryjne Porsche 911 GT2 powinno – po raz pierwszy w historii tego modelu – pokonać granicę 320 km/h.
Źródło: Lehmann Photo Syndication