Miłośnicy BMW tworząc auta, które zwracają uwagę, lecz w zupełnie inny sposób. Takim przykładem może być auto Wiecha z Krakowa.

W prezentowanym BMW E30 nie ma miejsca na nic z palety "wiejskiego tuningu". Wszystkie części użyte do przeróbek zewnętrznych jak i wewnętrznych ukazują smaczki tuningu z lat 80 i początku lat 90.

Najbardziej rzucającymi się w oczy elementami tej E30 są koła, i to nie byle jakie. W aucie zagościły jedyne słuszne, kultowe już felgi 3 częściowe BBS RS, za które niejeden byłby gotów przysłowiowo sprzedać kogoś z rodziny.

Dopełnieniem wyglądu zewnętrznego jest oryginalny pakiet stylistyczny M Technic 2 dedykowany do tego modelu BMW. Całość w kolorze Royalblau, dopełnionym "chromlinem", podkreślając błyszczące felgi.

Drobne elementy stylistyczne typu obrysówki z wersji USA oraz lampy Blacka Hella świetnie komponują się z całym samochodem. Środek także nie został bez zmian, właściciel auta Wiechu zadbał o sportową kierownice Momo Corse, podświetlaną gałkę zmiany biegów oraz unikatowe fotele Recaro dedykowane do tego modelu. Pełnię szczęścia środka prawdziwej "sport limusine" dopełniają inne smaczki z tamtych lat jak oryginalny BMW Sound System czy też tylna półka z roletą.

Jako że właściciel zawodowo zajmuję się budową Car Audio - zadbał o to, aby sprzęt był na najwyższym poziomie, lecz nie psuł klimatu lat 90'.

Pod maską, jak przystalo na piękne BMW - pracuje 6 cylindrowa jednostka m20b25 czyli 2,5 litrowa benzyna. Kultowy silnik, kultowe brzmienie, które podkreśla sportowy tłumik Supersporta. Z zewnątrz silnik także prezentuje się niczego sobie. Dekiel zaworów oraz niektóre elementu silnika zostały pochromowane.

O aucie można by pisać długo, lecz nie o to tu chodzi. Trzeba je obejrzeć, i uczyć się o co chodzi w prawdziwym niemieckim tuningu z lat 80 i 90 który nadal dobrze się trzyma dzięki zapaleńcom nie dającym wcisnąć sobie nowych, często kiczowatych trendów…