Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...
Auto Świat BMW serii 3

BMW serii 3

BMW serii 3 kontra Audi A4 i Volvo V60. Trzy praktyczne kombi z dieslami

BMW serii 3 kontra Audi A4 i Volvo V60. Trzy praktyczne kombi z dieslami

Świeżo odnowione BMW serii 3 Touring spotyka się z Audi A4 Avantem oraz Volvo V60. Każdy z tych modeli występuje w teście z miękką hybrydą zbudowaną na bazie solidnego silnika Diesla oraz z automatyczną skrzynią biegów. Inny jest za to rodzaj napędu: w Audi 4x4, w BMW na tył, a w Volvo na przód. Przekonajmy się zatem, który z tych samochodów daje najwięcej radości z jazdy.

BMW M3 Touring Competition - oto najbardziej praktyczne BMW M3 wszech czasów

BMW M3 Touring Competition - oto najbardziej praktyczne BMW M3 wszech czasów

W ubiegłym roku prezentacja, w tym debiut rynkowy. BMW po raz pierwszy do gamy modelowej M3 dołączyło praktyczną wersję kombi. Żeby było ciekawiej, to rasowe sportowe kombi jest oferowane tylko w wersji Competition, napędzanej silnikiem o mocy 510 KM i napędem M xDrive. Dużo tych M ale w tym przypadku to nie jest przesada. Oto najfajniejsze kombi na świecie.

BMW kontra Volkswagen, kto zrobił lepsze kombi w dieslu?

BMW kontra Volkswagen, kto zrobił lepsze kombi w dieslu?

Niemieckie kombi klasy średniej ze 150-konnymi silnikami Diesla i automatycznymi skrzyniami biegów. Sprawdzamy, który model z pary BMW 318d i Volkswagen Passat 2.0 TDI daje więcej frajdy z prowadzenia i który lepiej spisuje się jako rodzinny samochód. W obu przypadkach sondujemy czy diesel znowu okaże się optymalnym silnikiem do dynamicznej i oszczędnej jazdy oraz na dalekie podróże?

BMW wygrało przetarg GITD. Nowe nieoznakowane radiowozy za 7 mln zł już w drodze

BMW wygrało przetarg GITD. Nowe nieoznakowane radiowozy za 7 mln zł już w drodze

Główny Inspektorat Transportu Drogowego (GITD) wyłonił zwycięzcę przetargu na nowe nieoznakowane radiowozy. Nie miał dużego wyboru, bo na ogłoszenie odpowiedział tylko jeden diler BMW. Na rozbudowę floty "mobilnych fotoradarów" GITD przeznaczy ponad 7 mln zł.

Samochodowe legendy lat 80. W PRL były marzeniami, dziś są często w zasięgu ręki

Samochodowe legendy lat 80. W PRL były marzeniami, dziś są często w zasięgu ręki

Walkman, sweter w romby, Modern Talking, buty na rzepy: każdy z tych rekwizytów równie trafnie oddaje i podsumowuje lata 80., jak te dziewięć samochodów, które z nieosiągalnych cacek stały się całkiem przystępnymi cenowo youngtimerami.

10 używanych hybryd – które są najtrwalsze i które warto kupić?

10 używanych hybryd – które są najtrwalsze i które warto kupić?

Pod względem trwałości wiele hybryd przewyższa bratnie modele spalinowe. Dostęp do serwisu i większości nietypowych części? Zazwyczaj bardzo dobry lub przynajmniej dobry. Podczas oględzin musicie jednak pamiętać o kilku punktach, które są dla aut hybrydowych typowe.

Hybrydy plug-in: wady i zalety używanych aut. Sprawdziliśmy popularne marki

Hybrydy plug-in: wady i zalety używanych aut. Sprawdziliśmy popularne marki

Czy hybryda plug-in to złoty środek na obecne czasy z wysokimi cenami paliw? Co prawda, starsze konstrukcje hybryd plug-in są mniej zaawansowane niż współczesne, ale nie jest to aż takim problemem, jak w elektrykach – zawsze przecież można skorzystać z silnika spalinowego. Niestety, używane hybrydy plug-in mają inne, liczne problemy.

Auta na czasie i bardzo atrakcyjne. Sprawdzamy, co warto kupić za 50 tys. zł

Auta na czasie i bardzo atrakcyjne. Sprawdzamy, co warto kupić za 50 tys. zł

Za 50-70 tys. zł nie brakuje kuszących samochodów klasy średniej, których awaryjność nie wykracza poza średnią. Do tego będą to kilkuletnie auta – na czasie, bogato wyposażone i dające sporo zadowolenia z jazdy. Które wybrać? Oto 10 najlepszych propozycji!

Top 10 - oszczędna i szybka limuzyna za 20 tys. zł

Top 10 - oszczędna i szybka limuzyna za 20 tys. zł

Jeśli od limuzyny klasy średniej oczekujesz nie tylko dobrych osiągów, lecz także niskiego spalania, to najlepszym wyborem będzie diesel o pojemności ok. 2.0 i mocy 130-150 KM. Którą warto kupić za 20-25 tys. zł?

BMW 320d Touring po 100 tys. km. Kolosalnie dobra kombinacja?

BMW 320d Touring po 100 tys. km. Kolosalnie dobra kombinacja?

W końcu się udało i BMW znowu z dobrym wynikiem w teście długodystansowym. A to wcale nie było ostatnio takie oczywiste. Sprawdziliśmy BMW 320d na dystansie 100 tys. km.

Używane BMW serii 3 F30/31 – nie taki ten diesel straszny!

Używane BMW serii 3 F30/31 – nie taki ten diesel straszny!

A zwłaszcza ten dwulitrowy, który – notabene – stanowi trzon oferty używanego BMW serii 3 z lat 2011-19. Sprawdzamy, ile warta jest "trójka" typoszeregu F30/31. Ceny zakupu, właśnie w przypadku wersji 2.0d N47 z początku produkcji, robią się coraz bardziej zachęcające i zaczynają się już od niecałych 40 tys. zł.

Auto do upalania? BMW serii 3 (E46) z silnikiem R6

Auto do upalania? BMW serii 3 (E46) z silnikiem R6

Jeśli chcesz kupić tanie, dość mocne, a do tego nieźle wyposażone auto z napędem na tył – nie masz zbyt dużego wyboru. BMW serii 3 (E46) z sześciocylindrowym benzynowym silnikiem wciąż nie kosztuje majątku, z drugiej strony ciężko określić ten model jako bezawaryjny. Sprawdziliśmy, na co zwrócić uwagę i z jakimi kosztami napraw się liczyć.

BMW E30 - małe auto, które uczyniło BMW wielkim

BMW E30 - małe auto, które uczyniło BMW wielkim

BMW E30 uchodzi za reprezentacyjny przykład dla całej serii 3, a dla wielu jest to po prostu kwintesencja filozofii BMW. 40 lat temu stworzono model BMW E30, którego różnorodność do dziś budzi zdumienie. Przyjrzymy się historii tego niezwykłego modelu, a także przetestujemy wszystkie wersje nadwoziowe i najważniejsze silnikowe.

Szukamy prestiżowego sedana z benzyniakiem za 50-70 tys. zł! Który najlepszy?

Szukamy prestiżowego sedana z benzyniakiem za 50-70 tys. zł! Który najlepszy?

Audi A4, BMW serii 3 i Mercedes klasy C są marzeniem wielu polskich kierowców. Czy warto je kupić? Tym razem na celownik bierzemy 8-letnie egzemplarze w wersji sedan z 2-litrowymi benzyniakami o mocy przeszło 200 KM!

Szukamy prestiżowego kombi z dieslem – używane Audi A4, BMW serii 3 czy Volvo V60?

Szukamy prestiżowego kombi z dieslem – używane Audi A4, BMW serii 3 czy Volvo V60?

Audi A4, BMW serii 3 i Volvo V60 – wszystkie w wersji kombi, z dwulitrowym dieslem pod maską, 10-letnim stażem rynkowym i w cenie 35-40 tys. zł. Które z nich będzie najlepszym wyborem?

Testy aut na dystansie 100 tys. km – co słychać u naszych maratończyków?

Testy aut na dystansie 100 tys. km – co słychać u naszych maratończyków?

Końcowy demontaż to nie wszystko – sprawdzamy, jak spisują się nasze auta długodystansowe, zanim dojadą do granicy 100 tys. km i zostaną rozebrane na części pierwsze.

10 najgorszych samochodów. Na te używane auta musicie szczególnie uważać!

10 najgorszych samochodów. Na te używane auta musicie szczególnie uważać!

Chcesz kupić używany samochód? Uważaj, oprócz pułapek przygotowanych przez nieuczciwych sprzedawców, na rynku nie brakuje też ryzykownych modeli zmagających się z wadami wrodzonymi! Oto 10 najbardziej ryzykownych aut z ostatnich lat.

BMW serii 3 po liftingu – diesel to zdecydowanie najlepszy wybór

BMW serii 3 po liftingu – diesel to zdecydowanie najlepszy wybór

Zewnętrznie BMW serii 3 po face liftingu pozostaje tym, czym było. Właściwości jezdne bawarskiej "trójki" też się nie zmieniły. Za to we wnętrzu nowe porządki – tu zapanowała digitalizacja, choć na szczęście nie wszystko jest obsługiwane poprzez ekran dotykowy. Sprawdziliśmy to podczas pierwszych jazd BMW M340i i BMW 320d Touring.

10 najlepszych BMW ostatniego 30-lecia. I ani jednego SUV-a!

10 najlepszych BMW ostatniego 30-lecia. I ani jednego SUV-a!

BMW to marka, która budzi emocje – kochasz ją lub nie znosisz. Prezentowana tu galeria dziesięciu najlepszych modeli producenta z Monachium też pewnie wzbudzi poruszenie wśród fanów i oponentów. Pamiętajcie jednak, że jest to nasz czysto subiektywny wybór. Jeśli chcielibyście dodać swój ulubiony model BMW, piszcie w komentarzach.

Jeździłem zmodernizowanym BMW serii 3. Poznanie jego największej niespodzianki wymaga otwarcia drzwi

Jeździłem zmodernizowanym BMW serii 3. Poznanie jego największej niespodzianki wymaga otwarcia drzwi

Jeśli sądzisz, że to kolejny nudny lifting i cała modernizacja BMW serii 3 ograniczyła się do usunięcia pewnego najsłabszego elementu designu, to zajrzyj do środka, bo…
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech