• BMW iX M60 dysponuje mocą systemową 619 KM
  • To obecnie najmocniejszy elektryczny SUV marki
  • Do setki przyspiesza w 3,6 s, a jego prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h
  • za BMW iX M60 trzeba zapłacić minimum 574 900 zł

Do listy "naj" tego ubiegłorocznego debiutanta BMW można dorzucić jeszcze co najmniej kilka pozycji, spośród których spora część będzie dotyczyć wyglądu. Tak, ocen gustu klientów staramy się raczej unikać, ale jeśli powiemy, że design tego modelu budzi największe kontrowersje, to przecież nie nadwyrężymy niczyjego zaufania.

Jedni bowiem będą się BMW iX zachwycać, inni uznają go za największą pokrakę marki. Faktem jest, że sylwetka tego modelu zwraca na siebie uwagę, a gigantyczne "zęby" zamkniętego grilla jednoznacznie sugerują, że mamy do czynienia z elektrykiem. Z kolei 22-calowe koła, że pewnie "stąpa" on po ziemi, a oznaczenia "M60" – że potrafi to robić naprawdę w dobrym tempie i rzeczywiście tak jest.