• Długa na 5,10 m limuzyna wyróżnia się zasięgiem i systemem wymiany akumulatora, która trwa 5 min
  • W pełni zdigitalizowany kokpit z dwoma wyświetlaczami, do minimum zredukowana liczba dźwigni i przycisków
  • Doskonała dynamika jazdy w trybie Sport, duża różnica w różnych trybach – w komfortowym dużo bardziej powściągliwie
  • Wysoka jakość wykończenia przy użyciu nowoczesnych ekologicznych materiałów naturalnych
  • Sztuczna inteligencja ułatwia obsługę, ucząc się przy tym zwyczajów użytkowników

O chińskim producencie samochodów elektrycznych, założonej w 2014 r. firmie Nio pisaliśmy już nieraz. W zeszłym roku prezentowaliśmy także limuzynę Nio ET7, wkrótce po jej debiucie. Teraz auto trafia już nie tylko na rodzimy rynek chiński, lecz po raz pierwszy do Europy – Niemiec, Niderlandów, Danii, Szwecji i Norwegii. Z tej okazji Chińczycy opublikowali krótkie wideo.

Do tej pory podziwialiśmy już spójny design limuzyny Nio ET7, chwaliliśmy sprawny system wymiany baterii (w ok. 5 min można zamienić wyładowany akumulator na pełny) i rozmawialiśmy z Nomi, asystentem głosowym. Ale żeby jeździć? Tego jeszcze nie było. Aż do teraz!