Auto Świat EV Testy Renault Megane E-Tech EV60. Temperatura w dół, zużycie prądu w górę

Renault Megane E-Tech EV60. Temperatura w dół, zużycie prądu w górę

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Przez kilka miesięcy Renault Megane E-Tech w wersji EV60 zebrało wiele pochlebnych opinii. Także za zasięg. Byliśmy ciekawi, ile przejedziemy zimą na jednym ładowaniu, gdy temperatura spadnie poniżej zera. Oto nasze doświadczenia.

Renault Megane E-Tech EV60
Zobacz galerię (41)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Renault Megane E-Tech EV60
  • Atrakcyjny wygląd, pewne podwozie i dobre osiągi – to tylko niektóre zalety Renault Megane E-Tech EV60
  • W rogu szyby (tam, gdzie przeważnie jest VIN) Renault umieściło galijskiego koguta (nieoficjalny symbol Francji)
  • Megane E-Tech EV60 to udany i dopracowany elektryk, który idealnie sprawdza się podczas codziennej eksploatacji
  • Już na początku testu auto zaskarbiło sobie wielu sympatyków w redakcji, a im "dalej w las", tym ich grono się powiększało

Półroczny test Renault Megane’a E-Tech zaczęliśmy w czerwcu 2022 r. Wersja EV60 o mocy 220 KM z deklarowanym zasięgiem do 450 km – na pierwszy rzut oka wyglądało to obiecująco. Zresztą cały samochód już po kilku tygodniach zebrał tak dużo pochlebnych recenzji, że grafik auta zapełniał się w iście ekspresowym tempie. Każdy chciał się przejechać Megane’em E-Tech, każdy starał dorzucić coś od siebie.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki