Renault Megane E-Tech. Nie ma dużego apetytu na prąd, ale ma też wady [Test]

Auto Świat
Renault Megane E-Tech 2022 Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat
Renault Megane E-Tech 2022
Elektryczne Renault Megane E-Tech rzadko kiedy spędza więcej czasu na redakcyjnym parkingu. Służy nam nie tylko do krótkich przejażdżek, ale i do dłuższych podróży. Sprawdziliśmy, jak nowy kompakt jeździ z kompletem pasażerów, a także przyjrzeliśmy się bliżej rozwiązaniom firmy Google, które trafiły do nowego Renault.
  • Renault Megane prowadzi się jak narowisty hot hatch, o ile nie jest w pełni obciążone
  • Samochód łatwo docenić nie tylko za komfort jazdy, ale i efektywny układ rekuperacji i sprawne uzupełnianie energii
  • Odważną decyzją Renault było nawiązanie współpracy z Google. Elektryczny Megane to pierwszy model marki z system Android Automotive
  • Więcej takich tekstów znajdziesz na stronie głównej Onet.pl

Pięciu dorosłych mężczyzn w Renault Meganie E-Tech? Przyznaję, że moi kompani mieli nietęgie miny, gdy próbowali zająć miejsce we francuskim kompakcie. Czekała nas dłuższa podróż elektrycznym Megane’em. Pierwsze narzekania usłyszałem, zanim jeszcze ruszyłem w trasę. Okazało się, że wszyscy podróżujący na tylnej kanapie zgodnie przyznali, iż miejsca na stopy jest skandalicznie mało i przydałoby się więcej przestrzeni na szerokość. I to właściwie jedyne powody do narzekania. Przynajmniej nie zabrakło miejsca na bagaż. Szczęśliwie w przepastnym kufrze (389 l) bez trudu zmieściliśmy pięć dużych toreb na rakiety do squasha.

W trakcie podróży okazało się, że Megane’a E-Tech łatwo docenia się za wysoki komfort jazdy i dobre wyciszenie bez względu na zajmowane miejsce. To jedno z tych nielicznych aut, w których nie trzeba podnosić głosu, by swobodnie rozmawiać z pasażerami z tyłu. A to wbrew pozorom nie jest takie oczywiste w wielu współczesnych samochodach.

Google News
Autor poleca:

Katalog Samochodów Auto Świat