Logo
EVTestyRenault Megane E-Tech. Nie ma dużego apetytu na prąd, ale ma też wady

Renault Megane E-Tech. Nie ma dużego apetytu na prąd, ale ma też wady

Tomasz Okurowski
Tomasz Okurowski

Elektryczne Renault Megane E-Tech rzadko kiedy spędza więcej czasu na redakcyjnym parkingu. Służy nam nie tylko do krótkich przejażdżek, ale i do dłuższych podróży. Sprawdziliśmy, jak nowy kompakt jeździ z kompletem pasażerów, a także przyjrzeliśmy się bliżej rozwiązaniom firmy Google, które trafiły do nowego Renault.

Renault Megane E-Tech 2022
Zobacz galerię (12)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Renault Megane E-Tech 2022

Pięciu dorosłych mężczyzn w Renault Meganie E-Tech? Przyznaję, że moi kompani mieli nietęgie miny, gdy próbowali zająć miejsce we francuskim kompakcie. Czekała nas dłuższa podróż elektrycznym Megane’em. Pierwsze narzekania usłyszałem, zanim jeszcze ruszyłem w trasę. Okazało się, że wszyscy podróżujący na tylnej kanapie zgodnie przyznali, iż miejsca na stopy jest skandalicznie mało i przydałoby się więcej przestrzeni na szerokość. I to właściwie jedyne powody do narzekania. Przynajmniej nie zabrakło miejsca na bagaż. Szczęśliwie w przepastnym kufrze (389 l) bez trudu zmieściliśmy pięć dużych toreb na rakiety do squasha.

NASZA OCENA:
OCENY SZCZEGÓŁOWE:
Autor Tomasz Okurowski
Tomasz Okurowski
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium