Współpraca reklamowaTestujemy na paliwach
Auto Świat > EV > Testy > Suzuki SX4 S-Cross – podrasowane prądem

Suzuki SX4 S-Cross – podrasowane prądem

Suzuki SX4 S-Cross na rynku jest już od 2013 r., ale w międzyczasie zostało poddane modernizacji (2016 r.), a w zeszłym pod jego maskę trafiła miękka hybryda. Czy ta ostatnia modyfikacja wystarczy, żeby na równi konkurować z uznanymi rywalami?

Suzuki SX4 S-Cross – 2021 rokŹródło: Auto Świat / Igor Kohutnicki
  • Suzuki SX4 S-Cross to miękka hybryda, której silnik generuje 129 KM, przyspieszenie do setki wynosi 10,2 s, a prędkość maksymalna to 190 KM
  • W testowanej wersji z silnikiem współpracuje 6-stopniowa, automatyczna skrzynia, a moment obrotowy przekazywany jest na przednie koła
  • Auto w topowej wersji Elegance Sun kosztuje 107 790 zł

Są kierowcy, dla których nowoczesne gadżety w postaci dużych ekranów czy mnóstwa asystentów jazdy nie są najważniejsze przy kupnie auta. Dla takich osób dobrym wyborem może być kompaktowy crossover – Suzuki SX4 S-Cross.

Podczas liftingu w 2016 roku auto zyskało wyrazisty wygląd. To zasługa dużej atrapy chłodnicy połączonej z reflektorami o nietypowym kształcie oraz pokaźnego wlotu powietrza w zderzaku.

Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji