Auto Świat EV Wiadomości Skoda pokaże trzy nowe samochody elektryczne do 2030 r.

Skoda pokaże trzy nowe samochody elektryczne do 2030 r.

Skoda zaprezentowała swoją nową strategię. Wyznacza ona ambitne cele w obszarach internacjonalizacji, elektryfikacji i cyfryzacji. Chce być jedną z pięciu najlepiej sprzedających się marek w Europie do 2030 r. Mają jej w tym pomóc m.in. trzy nowe elektryczne samochody.

Skoda Enyaq iV
Skoda / Auto Świat
Skoda Enyaq iV

Nowa strategia "NEXT LEVEL – SKODA STRATEGY 2030" opiera się na sukcesach poprzedniej Strategii 2025. Marka zdefiniowała nową wizję i misję na swojej drodze ku przyszłości. Nowa wizja brzmi: „Pomożemy światu żyć mądrzej”, a nową misją jest „Nowoczesna, dostępna mobilność ze wszystkim, czego potrzebujesz i niespodziankami, które kochasz”.

Skoda Enyaq iV
Skoda Enyaq iVSkoda

"Dzięki naszej nowej strategii NEXT LEVEL – SKODA STRATEGY 2030 udzielamy konkretnych odpowiedzi na to, jak skutecznie pokierujemy marką przez proces transformacji i zapewnimy, że w 2030 roku będzie miała jeszcze silniejszą pozycję niż dotychczas. ŠKODA ma w sobie niezwykły potencjał. Będziemy to wykorzystywać w nadchodzących latach i wyznaczać sobie ambitne cele; chcemy być jednym z pięciu największych producentów samochodów w Europie pod względem sprzedaży; zamierzamy stać się wiodącą europejską marką w rozwijających się regionach Indii, Rosji i Afryki Północnej, a nasz rodzimy rynek w Czechach rozwijamy w centrum e-mobilności, abyśmy mogli chronić obecne miejsca pracy i tworzyć nowe. ŠKODA wkracza w tę ekscytującą przyszłość z silnej pozycji i nie mogę się doczekać współpracy z naszym zespołem składającym się z ponad 43 000 osób na całym świecie oraz naszym partnerem społecznym KOVO, aby w nadchodzących latach przenieść markę na wyższy poziom" – tak wyjaśnia ją prezes zarządu Skoda Auto, Thomas Schäfer.

NEXT LEVEL – SKODA STRATEGY 2030 skupia się na trzech priorytetach, które podsumowano hasłami "Expand" (rozwijaj), "Explore" (eksploruj) i "Engage" (angażuj).

W zakresie priorytetu "Expand" leży uczynienie marki jedną z pięciu najlepiej sprzedających się w Europie. Pomóc ma w tym umacnianie marki w segmentach podstawowych, do czego przysłużyć się ma nowa Fabia, oraz co najmniej trzy nowe samochody elektryczne. Te mają być zaprezentowane do 2030 r.

Autor Paweł Krzyżanowski
Paweł Krzyżanowski
Wydawca AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków