Jednym z najważniejszych celów Fiat Chrysler Automobiles jest zbliżenie się do koncernów: Volkswagen, General Motors i Toyota. Mają w tym pomoc nowe i zmodyfikowane modele samochodów, które trafią na rynki całego świata w ciągu najbliższych dwóch lat.
Maserati jeszcze w tym roku poszerzy swoją ofertę o SUV Levante, a w 2016 r. coupé Alfieri.
Fiat skoncentruje się na odmłodzeniu rodziny modeli osobowych – od 500, przez Punto do Bravo. Zmodernizowany zostanie użytkowy model Fiorino, a Scudo otrzyma nową generację.
Premiery także odbędą się na kontynencie amerykańskim. Chrysler zapowiada kompaktowy sedan oraz nowa generację MPV Town&Country, w tym wersję z napędem hybrydowym.
Dodge zmodernizuje model Dart oraz zapowiada nowy crossover.
Ram zapowiada modernizację swoich dużych pikapów, a Jeep zaskoczy zmodernizowanym modelem Grand Cherokee.
Modernizacja i rozwój nowych modeli będzie kosztować koncern Fiat Chrysler Automobiles 48 mld euro. Celem jest pozyskanie nowych klientów na wszystkich rynkach i zwiększenie o 60 proc. sprzedaży do 2018 roku. Jeżeli to by się udało zrealizować, to włosko-amerykański koncern stałby się poważnym konkurentem dla wielkiej trójki.