Nie wszystko musi od razu trafić na złom. W przypadku grupy FCA udało się ocalić stare maszyny odnalezione w zakładzie w San Benigno. Po gruntownej konserwacji sprzęt wrócił do pracy, czyli formowania zderzaków do Lancii Delty Integrale oraz Integrale Evoluzione. Tak oto FCA wraca na rynek akcesoriów do klasyków i zabytkowych modeli.

FCA chwali się, że do produkcji zderzaków wykorzystywane są oryginalne materiały (a nie np. włókno szklane). Części powstają z termoplastycznego polimeru o wysokiej odporności na ciepło, niskiej absorpcji wilgoci i dużej wytrzymałości. Co więcej, w przypadku komponentów do Delty Integrale Evoluzione pochwalono się odpornością na rozpuszczalniki oraz wysoką wytrzymałością także w niskich temperaturach.

Wszystkie wyprodukowane części dostarczane są w oryginalnych opakowaniach opatrzonych logo Lancia Classiche. Można je zamówić za pośrednictwem sprzedawców autoryzowanych przez FCA lub poprzez sklep internetowy Mopar. Ceny od 1242 funtów brytyjskich (ponad 6,3 tys. zł) za zderzak tylny po 1404 funty (ok. 7,1 tys zł) za część przednią.